Site verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montanaa

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2005
Hey ik heb al de geschiedenis en cookies verwijderd maar als ik bijvoorbeeld in de adres balk intyp : www. en dan een a dan komt de site waar ik op ben geweest, hoe haal ik dat weg, dat er dan niks komt te staan eronder.

Misschien weet je dit ook:
ik typ al mijn sites niet in de adresbalk (die heb ik weggehaald) maar in bestand->locatie openen (firefox) of in bestand->openen (i.e.)
Daar verdwijnt de laatst getypte vraag niet als ik er ccleaner - en vroeger diskcleaner - op loslaat.
Ik zou dit wel graag willen - alle sporen naar surfgedrag wissen :)
Btw met MRU blaster lukt dit evenmin.

Maar wanneer je bestand, locatie openen kiest gaat ie toch alsnog naar je adresbalk?

En de IE, ctrl O. uuhm.. Zou wel gecleand moeten worden volgens mij (run list).

Niet als je die adresbalk niet in gebruik hebt, zoals is in te stellen bij firefox. Via beeld->werkbalken->aanpassen kun je die adresbalk "wegslepen".
En ctrl o......en dan verder? Dat is alleen maar run list,zoals je zelf al zegt

Geplaatst door hendricus
Niet als je die adresbalk niet in gebruik hebt, zoals is in te stellen bij firefox. Via beeld->werkbalken->aanpassen kun je die adresbalk "wegslepen".
En ctrl o......en dan verder? Dat is alleen maar run list,zoals je zelf al zegt

Ok.. Ok.. Dat gebruik ik zo niet..

Poe, ik zou het niet weten. Sorry.

Edit:
In het register kun je de vermeldingen van IE hier vinden:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs

En volgens mij haalt CCleaner (en ook Disk Cleaner) wel de typed URL's weg. Test het eens

De eerder op een dag gebruikte urls haalt ie inderdaad weg, zowel in IE als in Firefox. De laatst gebruikte blijven in beide browsers staan, maakt niet uit welk prog ik gebruik.

Geplaatst door buffy

Heb jij naar surfgedrag dan? :p

Sporen wissen gebeurt zeer grondig door PurgeIE Pro en PurgeFox (maar die zijn niet gratis).

Ik bedoelde het eigenlijk figuurlijk, Buffy :)
En ook in het licht van de plannetjes van commissaris Welten zat ik na te denken over sporen wissen in een computer. Ik heb niets te verbergen, begrijp me goed :)

Geplaatst door hendricus

Ik bedoelde het eigenlijk figuurlijk, Buffy :)
Figuurlijk? Ik denk eerder dat je "na" surfgedrag bedoelde in plaats van "naar". :)

over de semantiek: sporen naar surfgedrag -> ik speur naar surfgedrag. Sporen als in zoeksporen, niet als in restanten.
We zijn wel erg offtopic ineens ;)

Geplaatst door buffy
Sporen wissen gebeurt zeer grondig door PurgeIE Pro en PurgeFox (maar die zijn niet gratis).
Er bestaat ook een gratis programmaatje waardoor je helemaal geen sporen meer achterlaat. :)
Met RamSurf worden tijdelijke internetbestanden, geschiedenis, cookies en getypte URL's in je RAM-geheugen opgeslagen i.p.v. op je harde schijf.
Zodra je de computer uitschakelt is alles volkomen verdwenen.
Ik ken het programma niet en misschien heeft het ook wel weer nadelen, maar wie weet is het wat voor je.
Eén nadeel is in ieder geval dat het, voor zover ik weet, niets doet aan gebruikerssporen die door andere browsers worden gemaakt.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan