Site voor lanparty gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Wij gaan een lanparty organiseren en ik heb daarvoor een website ontwikkeld, kunnen jullie even kijken wat ik er zou aan kunnen verbeteren?

www.h2olan.be

(jullie mogen ook altijd meedoen:love: )

Op het eerste gezicht redelijk overzichtelijk.

Als je over je hele site nederlands gebruikt, doe het in je menu dan ook ;) "rules"

Forum is een standaard PHPBB, maar dat is niet zo'n probleem.

Inschijvingen..
Je zou misschien wel een standaard HTML mail-form kunnen gebruiken. Het gemakt dient de mens ;)

Doel...
Kan je beter hetzelfde lettertype/grootte gebruiken als de rest van de site.. anders staat het zo... hoe zal ik het zeggen.. een beetje TE. :)

Verder ziet het er netjes uit :thumb:

mooie site, maar ik zou de kop doortrekken naar rechts, en dan het menu wat lager plaatsen.
Ook de sponsors kunnen ergens anders (bijvoorbeeld aan de linker kant van het scherm, ipv in het midden, of onder het menu)
Mooie site verder!:cool: :)

Een inschrijfformulier zou de site goed doen!:thumb:
Ik denk dat meer mensen een formuliertje invullen dan een hele e-mail sturen ( is natuurlijk ook niet veel werk, maar mensen willen het snel en makkelijk ).

Verder, heel duidelijk en niet te druk:thumb:

Ja, ik weet nog niet echt hoe ik een inschrijvingsformulier moet maken:confused: Ik had het ook liever zo gewild.

403
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Het inschrijfformulier staat er op: http://www.h2olan.be/inschrijving.html maar hij doet outlook express open:confused:

Dit is de code voor het verzenden: <form name="form1" method="post" action="mailto:h2olan@hotmail.com" enctype="text/plain">

Het is in html omdat de webserver helaas geen php ondersteunt. Dit moet toch te doen zijn in html dat hij het meteen verzend? Iemand oplossing?

Ik denk niet dat dat gaat lukken in HTML zelf.

Kan ik er niet gewoon voor zorgen dat er automatisch een afzender is? Dat ik dan in die mailbox allemaal mails van dezelfde afzender krijg eigenlijk?(dat eigenlijk iedereen die zicht inschrijft allemaal dezelfde afzender zijn)

Kan ik er niet gewoon voor zorgen dat er automatisch een afzender is? Dat ik dan in die mailbox allemaal mails van dezelfde afzender krijg eigenlijk?(dat eigenlijk iedereen die zicht inschrijft allemaal dezelfde afzender zijn)

Jah, dmv. de PHP functie mail(). Dus daarvoor moet je maar ff googlen :p.

Je kunt ook het formulier laten doorsturen naar een bestand op een host die wel php ondersteunt (en mailing)...

Dan kan het formulier gewoon HTML zijn, en zet je in de action tag van de form waar het php bestand staat..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan