Site vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

R3X

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Berichten
19
Hoi,
Ik ben hier nieuw, en had de volgende vraag!!!!
Ik kan geen sites openen uit punt .de.
Hierbij heb ik alles al geprobeert, firewall uit e.d.
Op de laptop van mijn zoon kan ik de sites met .de wel bekijken, wij gebruiken alle twee IE6, wie weet de oplossing.
Vriendelijke Groet
Robin
 
Hoi Robin,

Welkom op helpmij. :)
Heb je op jouw computer programma's draaien die bepaalde sites blokkeren?
Bv. AdWatch, IE-Spyad, Adshield, WE-Blocker, Ad-Killer, IE Nanny of iets dergelijks?

Groetjes,

Pieter
 
Geplaatst door Pieter Arntz
Hoi Robin,

Welkom op helpmij. :)
Heb je op jouw computer programma's draaien die bepaalde sites blokkeren?
Bv. AdWatch, IE-Spyad, Adshield, WE-Blocker, Ad-Killer, IE Nanny of iets dergelijks?

Groetjes,

Pieter


Hoi Pieter,
Nee ik heb niets van dit soort progjes draaien.
Ik begrijp er echt niets van, vandaar mijn vraag!!!
Groetjes
Robin
 
En je hebt het met alle Duitse sites?
Dus alles wat op .de eindigt?

Kun je die sites wel pingen?
Bureauaccessoires > DOS-prompt/Opdrachtprompt

dan achter de prompt intikken ping www.milka.de
als het goed is zie je dan daaronder de tekst verschijnen naar welk IP adres er gepingd wordt en wat de resultaten zijn. Kun je dat eens hier laten zien?

Groetjes,

Pieter
 
Geplaatst door Pieter Arntz
En je hebt het met alle Duitse sites?
Dus alles wat op .de eindigt?

Kun je die sites wel pingen?
Bureauaccessoires > DOS-prompt/Opdrachtprompt

dan achter de prompt intikken ping www.milka.de
als het goed is zie je dan daaronder de tekst verschijnen naar welk IP adres er gepingd wordt en wat de resultaten zijn. Kun je dat eens hier laten zien?

Groetjes,

Pieter

Hoi Pieter,

Nee ik heb het niet bij alle duitse sites, milka.de kan ik gewoon zien, het gaat om het volgende adres::
eliminator.de met ip 192.67.198.50
Hier krijg ik bij het pingen een time out, met 100% verlies, dus ik weet het niet!!!
Groetjes
Robin
 
Geplaatst door Pieter Arntz
En als je ping 192.67.198.50 doet?

Groetjes,

Pieter

Time out, 100% verlies, er is dus geen contact.
Ik heb volgens mij echt alles al geprobeert, het stomme is dat milka.de het wel doet, maar eliminator.de het niet doet, ook niet met pingen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus wat nu, ik heb ook nergens opgegeven om deze site uit te sluiten van wat dan ook, en op het netwerkje, doet de laptop het van mijn zoon dus wel!!!!!!
Groetjes
Robin
 
Geplaatst door Pieter Arntz
Hier kun je een paar test doen: http://www.dslreports.com/tools
Probeer in ieder geval deze twee eens:
Line Packet Loss Testing
DoctorPing (windows executable)

Laat maar even weten wat er uit komt.

Groetjes,

Pieter

Ga ik morgen effe doen, ik heb nu geen tijd meer, ik laat het weten!!!!!!!!!Bedankt!!!!!!!!!!!!!
Robin
 
Pieter

Hoi,
Nou ik heb een paar testen gedaan
Tweaktest voor adsl:::Looking good!!
Line Packet Loss Testing:::0% loss latency 106ms Past!!
En jammer maar deze ligt er effe uit::::::::The DoctorPing facility is disabled currently for improvements!!
Nou wat is er nog meer te doen, en het moet wel in de pc zitten, want de laptop die de site wel laat zien, staat op dezelfde router.
En btw, Netscape laat de site ook niet zien, dus ik denk eerder de pc, omdat pingen ook niet gaat.
Ik wordt KNETTER!!!!!!!!!!
Groeten
Robin
 
Geplaatst door Pieter Arntz
Heb je een hosts file waar misschien iets verkeerd in staat?
Info hosts file: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=91986
Wat gebeurt er trouwens precies als je die site probeert te bezoeken? Krijg je een zogeheten 404 of blijft het scherm leeg of...?

Groetjes,

Pieter

Hoi Pieter,
Ik heb effe gekeken naar het host file, en daar staat alleen msn.com in, ik heb ook naar het voorbeeld gekeken, en daar staat ook niks verkeerd in.
Als ik de site opvraag, dan duurd het effe en dan krijg ik geen 404, want dat ligt bij de server, nee ik krijg:::De pagina kan niet worden weergegeven.
Ook heb ik gegeken bij internet opties om te kijken of SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in. dit allemaal wel aan stond!!!
Groeten
Robin
 
Op hetzelfde tabblad (Geavanceerd) de knop standaardinstellingen herstellen, helpt dat?

Groetjes,

Pieter
 
Geplaatst door Pieter Arntz
Op hetzelfde tabblad (Geavanceerd) de knop standaardinstellingen herstellen, helpt dat?

Groetjes,

Pieter

Hoi Pieter,

Ook dat helpt niet, de site wordt niet geladen.
Het blijft vreemd, dat deze site op de laptop wel geladen wordt onder XP, en op de PC met 98SE niet!!
Groeten en alvast heel veel dank!
Robin
 
Hoi Pieter

Hoi Pieter,
Het probleem is weg, ik kan de site laden!!
Ik heb mijn netwerk-kaart verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, en BATS BANG, het liep
Vanaf het begin kon het voor mij al niet in IE zitten,
omdat Netscape .de niet laden, dus moest het wel in het netwerk zitten.
Anders heb ik er geen verklaring voor, en denk ook dat het opnieuw installeren van de kaart de doorslag heeft gegeven, dus kom je ooit dit vreemde probleem weer eens tegen, dan denk ik dat dit de oplossing zou kunnen zijn, 100% zeker doe ik dat niet, maar zeker is wel, dat het daardoor nu wel weer loopt
Heel hartelijk bedankt voor je tijd en oplossingen, en een MEGA GROET van mij aan jou
Gretz
Robin
 
:thumb: Goed opgelost :thumb:

Het zou kunnen dat er iets met je Winsock niet goed zat. Door de netwerkkaart opnieuw te installeren wordt die er helemaal fris weer opgezet.

Groetjes,

Pieter
 
Hoi Pieter

Geplaatst door Pieter Arntz
:thumb: Goed opgelost :thumb:

Het zou kunnen dat er iets met je Winsock niet goed zat. Door de netwerkkaart opnieuw te installeren wordt die er helemaal fris weer opgezet.

Groetjes,

Pieter

Thanks en Succes verder met alles wat je wil bereiken!
Gretz
Robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan