Site waarop je kunt MSN'en???

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFA2001KILLER

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Ik heb ooit een site gezien waar je als het ware kunt msn-en maar zonder msn te downloaden.Ik vroeg me af of iemand toevallig weet waar ik het over heb en de site toevallig kende.Alvast hartelijk bedankt.

Waarom niet gewoon donwloaden?? :S

zo groot is het niet plus het feit dan als het op een site staat het een stuk slomer is

Downloaden is geen probleem maar op sommige plekken( school bijvoorbeeld)kan je het niet installeren en dan komt zo een site heel goed van pas .Want je hoeft niks te installeren.En de site die ik kende draaide perfect niet traag ofzo.

Niet zo groot?!?

Ik heb sinds kort ADSL, dus dan wil 't wel. Maar als je gewoon een 56k modempje hebt (ze zijn er nog genoeg), dan download je niet zo maar een dikke 6 MB (Messenger 6.1). Zeker niet als om de haverklap je gratis internetprovider je er weer es uitgooit. Kan echt heel frustrerend zijn hoor. En die download managers (vol spyware) zijn zelf ook weer een paar MB...

Ik weet welke site je bedoelt, het was een Belgische site waar je inderdaad direct kon msn-en zonder iets te hoeven downloaden. de naam weet ik niet meer, maar wel dat ik er mee gestopt ben omdat je er op een gegeven moment voor moest betalen. Maar ik heb wel deze gevonden, kan wel even duren voordat je ingelogd bent hoor. http://emesen.nl/diversen/schoolmsn/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan