Site werkt goed op 1 browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

JonasRetro

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2012
Hallo,
Ik heb een site gemaakt maar ik heb alle code's voor ie genomen omdat ik het een goeie vindt.
Bv: Startpagina maken, ...
Ik probeer nu een melding te laten maken als je op een andere browser gebruikt dat je dit krijgt

Uw browser is niet ideaal om onze site te bekijken.
Aangeraden is Internet explorer

Hij werkt op alle soorten ie van XP tot 8.1
Hopelijk kunnen jullie me helpen

Liefst geen reactie's zoals: Waarom IE? neem dat

Laatst bewerkt:
Ik probeer nu een melding te laten maken als je op een andere browser gebruikt dat je dit krijgt
tja als je site voor alle ander goed is en voor ie niet is een betere keuze omdat het aandeel ie vermindert bij mijn site zit die nu ongeveer op 50% waar vroeger het 75% was dus de browser verdwijnt wel met de tijd.

nu als je voor firefox en safari goed zit dan zit je meestal voor de ander ook vrij goed en ja die de standaard niet volgen ja das dan hun ding.

kan je eens de site geven zodat ik kan zien wat het probleem is

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt ik heb ondertussen de meeste dingen gelijk gemaakt.
Alleen dit laat ik zo:
Startpagina is enkel op IE!

Liefst geen reactie's zoals: Waarom IE? neem dat

Nope, sorry maar IE is gewoon niet meer

Alleen dit laat ik zo:
Startpagina is enkel op IE!

Je bedoelt: slechts 25% van mijn potentiele bezoekers mag mijn website zien:

http://en.wikipedia.org/wiki/Usage_share_of_web_browsers

Nee serieus, het is al vijftien jaar niet meer acceptabel om een website alleen voor IE te maken. In tegendeel, de laatste tijd worden oude IE versies steeds vaker geblokkeerd. Met de staat van de moderne IE's is het ook echt geen klus meer om de boel op alle browsers werkend te krijgen.

Het enige wat je bereikt met het blokkeren van andere browsers is dat die bezoekers lachend van hun stoel af rollen en jij de naam krijgt dat je geen HTML en CSS kent.

Plaats de link van je website eens als je wilt :)
Ik ben erg benieuwd waarom iemand er voor zou kiezen de pagina alleen op één browser te laten zien. En dan IE nog wel. Als het gebeurt is het vaak juist alles behalve IE. En zelfs dat is niet slim.
Je kunt voor je design een front-end framework gebruiken zoals Unsemantic, Foundation of Gumby. (Ik gebruik zelf Unsemantic en Foundation).

Ook weet ik zeker dat het forum je graag helpt mocht je vastlopen.

Anyways, IE only is een no-go, en ik zou echt lachen als een website van deze tijd me aanraad IE te gebruiken in plaats van de website te laten zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan