Site werkt niet goed in IE

• Onderwerp starter Onderwerp starter jk88
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jk88

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2011
Ik ben enige tijd terug begonnen met een website over krachttraining:
Medness.nl

In Chrome doet hij het perfect: Chrome.jpg

Maar in IE9 is het ronduit bagger: IE.jpg

Het vreemde is dat dit pas sinds vandaag is. En ik heb niets (bewust althans) veranderd in de html, alleen de bovenste blog toegevoegd.

Heeft iemand enig idee hoe ik de weergave in IE weer in orde kan krijgen?

Kijk eens bij de maker van dat thema of het wel geschikt is voor jou versie van IE.

Het is gewoon het twenty eleven 1.2 thema van het Wordpress team. Alleen dan wat aangepast. Bovendien deed hij het tot voor kort uitstekend in IE9. Ik kijk niet elke dag in IE naar mijn site, maar vorige week deed hij het nog prima.

Eigenlijk is er 1 makkelijke conclusie
Gebruik chrome
Ik zag dat je chrome voor medere dingen gebruikt (MultiTask)
Als je dit echt gefixed wilt hebben moet je edmoor volgen ;)

heb je mischien css3 gebruikt voor je site, IE heeft namelijk geen volledige ondersteuning voor css3, je moet dan iets in de meta tags zetten dat als de website met trident(IE) wordt bezocht dan pakt hij de het ene css bestand, als je de pagina met gecko(FireFox) bezoekt dan pakt hij een ander en als hij met Webkit(Safari/Chrome) wordt bezocht pakt hij weer een ander.

Succes

P.S. de bovengenoemde engines kunnen worden ook door andere browsers gebruikt maar dit zijn de meest bekende

Bedankt voor alle reacties. Mijn html kennis is zeer beperkt, begin nog maar net met leren. Ik zie inderdaad dat ik behoorlijk wat markup errors en css errors heb. Ik zal proberen deze te verwerken, kijken of hij dan weer gaat werken in IE.

- Wat heb je aan de HTML veranderd?
- Staat IE9 toevallig op compatibiliteitsmodus? (ik kan hier niet met IE testen)

Eigenlijk is er 1 makkelijke conclusie
Gebruik chrome
Hij kan z'n bezoekers moeilijk dwingen Chrome te gebruiken.

Dat is dus het vreemde. Ik heb niets aan de html veranderd. Maar wel een aantal updates doorgevoerd voor o.a. xml sitemap e.d., niets bijzonders.

In de compatibiliteitsmodus werkt hij wel goed...
Als hij niet in de compatibiliteitsmodus staat pakt hij de opmaak dus niet op de homepage (als je de posts zelf bekijkt pakt hij de opmaak wel).

-
Hij kan z'n bezoekers moeilijk dwingen Chrome te gebruiken.

Nou, ik dwing hem niet, maar ik zag dat hij onderandere FaceBook open had staan dus gebruikt hij chrome voor meerdere zaken. Zou toch handig zijn. Daarbij is Chrome veel sneller, (Vind ik)

Nou, ik dwing hem niet, maar ik zag dat hij onderandere FaceBook open had staan dus gebruikt hij chrome voor meerdere zaken. Zou toch handig zijn. Daarbij is Chrome veel sneller, (Vind ik)

Ik gebruik zelf ook (bijna) altijd Chrome. Maar ik schrijf de verhalen niet alleen voor mijzelf, ook voor ieder ander die het interessant vindt om het te lezen.

En die "ieder ander" kan ook iemand zijn die IE9 gebruikt. Vandaar dat ik hem graag weer werkend wil hebben ;)

Dat is dus het vreemde. Ik heb niets aan de html veranderd. Maar wel een aantal updates doorgevoerd voor o.a. xml sitemap e.d., niets bijzonders.

In de compatibiliteitsmodus werkt hij wel goed...
Als hij niet in de compatibiliteitsmodus staat pakt hij de opmaak dus niet op de homepage (als je de posts zelf bekijkt pakt hij de opmaak wel).

eh? Het probleem doet zich dus op deze pagina bijvoorbeeld niet voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan