site werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Hallo allemaal, ik heb mijn site geupdate en geupload en nu is er niets meer zicht baar. alleen een blanco site en mijn menu.
Gelukkig heb ik de oude sit gebackupt en kan ik die terug zetten. als ik die weer uitbreid met het nieuws is alles weer weg. in de broncode staat wel alles maar ik zie niets. mijn site kun je vinden op http://home.kpn.nl/doesb048. ik ben al avonden en vandaag aan het puzzelen en googelen en vergelijken met mijn backup. ook heb ik de w3c validatie gedaan en die vind wel problemen maar daar snap ik niets van.
wie weet raad. alvast bedankt

ron

heb je wel alles in de goede mappen neer gezet bij uploud?
lijkt er op dan de mappen zelf leeg zijn .
welk programma doe jij uploud?
met FTPCOM kan je ook meteen zien of alles goed in de mappen geplaats is en zo.
gratis proggie.
wat me ook op valt is dat buttons niet werken wel de eerste 2 en de onderste 2 en die linken ook door .

Laatst bewerkt:
Ik heb je pagina even lokaal opgeslagen en wat uitgeprobeerd. Het probleem is dat je het javascript gedeelte niet afsluit. Als je op regel 397, dus onder de regel
HTML:
<script type="text/javascript" src="2%20Column%20-%20fw-12-2-col_files/cbjscbinsmenu.js">
HTML:
</script>
zet, werkt je site hier weer.

Verder zou ik je toch willen aanraden om de fouten die de validator geeft eruit te halen. Je code is nu een rommeltje. Zo zie ik maar liefst 3 keer een "</body>" en een "</html>", terwijl die maar 1 keer mogen voorkomen: helemaal onderaan.

hoi bedankt voor jullie antwoorden. ik kan alleen de bewuste regel niet vinden, dat is ook het probleem wat ik heb met de validator, die geeft een regel nummer maar dan nummer kan ik nergen vinden. je praat bijvoorbeeld over regel 397 maar hoe vindt ik die?

groetjes,

ron
ps ik ben een leek

Zoek gewoon de regel
HTML:
<script type="text/javascript" src="2%20Column%20-%20fw-12-2-col_files/cbjscbinsmenu.js">

die kan ik ook niet vinden ik heb wel de volgende regel gevonden:
<script type="text/javascript" src="images/cbjscbinsmenu.js" />
om de andere fouten te herstellen zou het wel handig zijn als ik dat met die regels zou snappen.

groet,

ron

Is heel simpel, je moet de broncode openenen in een tekstbewerker die regelnummers weer kan geven. Notepad++ is een hele goede.

Ik weet niet waarin je de website hebt gebouwd maar ook die software kan waarschijnlijk wel regelnummers weergeven.

Vreemd, nu ik nog eens kijk is het ineens regel 263 geworden:
HTML:
<script type="text/javascript" src="images/cbjscbinsmenu.js" />
(inderdaad, de regel die je gevonden hebt).
Dit moet worden:
HTML:
<script type="text/javascript" src="images/cbjscbinsmenu.js">
</script>

hoi. ik heb de site gebouwd met sharepoint designer van ms. die geeft inderdaad nummers weer maar die komen niet overeen met jouw regelnummer. moet je dan de hele site openen ofzo?

ron

Hoi,
ik heb notepad++ gedownload. zou je me in stapjes kunnen vertellen hoe ik dit nu moet doen?

Alvast bedankt

ron

Als ik het me goed herinner (ik gebruik windows niet veel meer) integreert notepad++ na installatie met IE8. Het enige wat je dan hoeft te doen is naar je pagina gaan, rechts klikken en op "view source"/"bekijk bron" klikken. (kan zijn dat ik er wat naast zit met de vertaling)

Let wel, op die manier kun je niet je site wijzigen, daarvoor moet je of de bestanden op de server openen of bestanden op je PC wijzigen en dan uploaden naar de server.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan