Site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Dit is de site van mn vriend
Wat vinden jullie ervan Skaterboys

Hij is (net als ik:thumb: ) nog niet zo professioneel bezig. Gewoon .htm pagina's in frontpage:thumb:

Groetjes vincent

ik zou als eerste de banner van .tk weghalen.

en de kleuren rood, blauw, wit, rood en zwart of dat mooie combinatie is, weet ik niet, misschien moet ik er wel aan wennen.

tis in ieder geval wel overzichtelijk :)

Kijke en bekijke....... :rolleyes:

Is de 'n' op z'n toetsenbord niet helemaal goed meer?

Geplaatst door Smartguy
De nieuwe Tony Hawk? Of beter? :D

Echt knap al die salto's enzo :)

idd, heel knap allemaal hoor.. maareu.. wat heeft dat met dit topic te maken!!? conclusie: maar weer ontopic..

Als ik 't eerlijk moet zeggen vindt ik 't een verschrikkelijke site.. maar dat is meestal niet wat mensen willen horen... ZOals je zelf al zei is het pas een beginner.. Probeer bijv. eens plaatjes te maken in paint of zow.. (we pakken 't beginnent aan :P)

Ik krijg natuurlijk weer gezeur over m'n opmerking (mag van de mods niet zeggen dat het niet mooi is...) Marjah.. dat is de waarheid....

Als je zo door gaat red je het wel hoor!

Geplaatst door stefanmethorst
(mag van de mods niet zeggen dat het niet mooi is...)
Pardon? Volgens mij is dat niet tegen jou gezegd. Reageer maar via de mail, om deze topic schoon te houden.

Geplaatst door headout

Pardon? Volgens mij is dat niet tegen jou gezegd. Reageer maar via de mail, om deze topic schoon te houden.

Maar de mods zeuren altijd als ik iets negatiefs zeg....

Geplaatst door stefanmethorst

Maar de mods zeuren altijd als ik iets negatiefs zeg....
Zeuren? Volgens mij ben jij erop gewezen dat er verschil zit tussen commentaar leveren op een negatieve manier en iemand afzeiken. Gemotiveerd kritiek leveren is geen probleem.
Zoals gezegd: stuur me maar een mail als je het hier nog langer over wil hebben: info-at-phpbbhost.nl

En nu weer ontopic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan