Sitecheck, alfrinksite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraag: wat heb je zelf aan beide sites ontwikkeld?
 
1e site, bijna al het inhoudelijke. Lay-out niehiel.
2e site, niets. (want het frame rechts is van de oude site)

Hoezo eigenlijk?:)
 
?? Ik snap het niet helemaal.

Een site check hoeft toch niet per se een site te zijn die ik helemaal gemaakt heb?
De Alfrinksite mag ik wel vragen, alleen is die 2e lay-out een nieuw jasje. Dus vroeg ik was jullie ervan vonden.
 
Jean Paul, een tip. Vraag aan de mensen die op je school rondlopen wat ze er van vinden. Ik vind het best een geslaagde site hoor, daar niet van, maar je kunt niet van ons verwachten dat wij geinteresseerd zijn in informatie die alleen met jouw school te maken heeft. Zodra je de site algemener maakt gaat het ons wel interesseren misschien maar wordt het weer minder aantrekkelijk voor de mensen op je school.

Als je slim bent maak je dus een soort enquete en ga je affiches daarvan op je school verspreiden want zo kom je te weten wat je belangrijkste doelgroep van de site vind.

Op deze manier maak je dus ook promotie, want nu krijg je (denk ik) vrijwel alleen "buitenstaanders" die niks met jouw school te maken hebben en willen hebben oftewel bezoekers krijgen een negatieve indruk en dat leidt ook weer tot minder bezoekers.

Ik hoop dat je iets met mijn commentaar doet,

Willem-Aart.
 
Zoals je onder actueel ziet, is er een kopje "wat vindt u van onze site".

Ik vraag ook niet of jullie de informatie willen beoordelen, maar de lay-out. Dat hoef ik niet specifiek op school te vragen. Hier op helpmij lopen meer webdesigners rond dan bij mij op school:D. En wat je zelf maakt is altijd leuk, dus aan andere redactieleden hoeven we het niet te vragen.
 
Ik heb een beetje zitten kijken naar de oude en de nieuwe site. De nieuwe vind ik veel beter.

En de layout is top hoor. :thumb:

Greetzz York
 
Waarom doet iedereen zo moelijk, Jean-Paul zegt toch dat het om de layout gaat (hoe het eruit ziet) en dan gaan jullie moeilijk lopen doen dat de site voor jullie niet informatief is. Hij vraagt enkel en alleen om de layout te beoordelen, niets meer, niets minder.

Ik vind die nieuwe site mooier dan de oude. Het oogt gewoon goed, er moet nog het één en ander aan gebeuren, maar dat die site mooi wordt weet ik zeker.
 
Jongens, ik moet eerlijk zeggen wat deze thread betreft dat JP gelijk heeft.
Volgens mij zijn er personen hier die de p*k op hem hebben. Hij vraagt gewoon of jullie de layout willen bekijken en zeggen wat jullie leuker of mooier vinden.
Als jullie dan zo'n vraag van hem gaan gebruiken om hem staan af te zeiken, moet ik jullie gaan afkappen!
Dat die site misschien niet van hemzelf is doet er niet toe.

Geef gewoon antwoordt op zijn vraag, alle andere posts, die geen antwoordt op zijn vraag zijn ga ik er NU uithalen.

Enne JP, niet de thread expres omhoog gaan schoppen he? Dan gaat ie op slot namelijk.
Olav
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door XP_PC
En deze nog:


XP_PC,
PC-user heeft ook deze site geplaatst.
Neem contact op met hem voor verdere afstemming over wie wat waar doet.

Olav
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan