[SITECHECK] Bijnamen.tk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je die hier niet al eens eerder laten checken?

Maja wel leuke site hoor :)

wel geinig alhoewel hij niet helemaal in me beeld past (winXP 1024x768) welke progjes heb je voor 't maken ervan gebruikt?

Geplaatst door blaataap
Heb je die hier niet al eens eerder laten checken?

Maja wel leuke site hoor :)

Klopt, tijdje geleden, maar ik heb hem een compleet nieuwe layout gegeven!

Geplaatst door Zpidey
wel geinig alhoewel hij niet helemaal in me beeld past (winXP 1024x768) welke progjes heb je voor 't maken ervan gebruikt?

Gemaakt met MS Frontpage XP (2002). Hoe kun je oplossen dat die door verschillende resoluties geresized wordt!

Ik vind em er wel mooi uitzien, alleen het lijkt et een beetje te druk.

wil die "dj_risto" lekker veel posts hebben ofzo? 3 onzin post achterelkaar :rolleyes: pffff...

voor sebastiaan nog: de layout ziet er wel gelikt uit, maar het kan naar mijn idee wel iets overzichtelijker! denk er eens over na. en gebruik bij voorkeur geen frontpage voor het maken van websites, maar bv Dreamweaver.

Zeer leuke site, ziet er goed uit. Lekker overzichtelijk, alleen laadde hij traag bij mij. dat is minder.

De lettertypes vind ik ook nietzo mooi....

kleuren zijn goed mooie menu's aan linkerkant aan rechterkant niet logo kan ook wel iets mooier met effecten gebruik daar photoshop voor of zelfs paint of een ander programa maar niet slecht

Ziet er leuk uit, lekker rustig maar wel een beetje traag. Heb trouwens een bijnaam toegevoegd...., kijken hoelang het updaten duurt :-)

Geplaatst door piepoeh
Ziet er leuk uit, lekker rustig maar wel een beetje traag. Heb trouwens een bijnaam toegevoegd...., kijken hoelang het updaten duurt :-)

Ik heb hem toegevoegd!

Ik kan hem niet vinden. Hij geeft steeds de 404 fout

Funny, alleen kleuren vind ik erg somber

Groeten Oossie

Ik vind het een hele verbetering, sebastiaan2003.
Alleen één opmerking: als ik mijn tekengrootte op extra klein zet is je site nog altijd groter dan schermvullend. Dat vind ik niet mooi. In welke resolutie heb jij je site gebouwd?

Het is een leuke site en zit kwa menu goed in elkaar maar zoals al gezegd de resolutie waarin de site gemaakt is is veeeeeeeels te hoog. Als ik nu achter een pc met de resolutie 800 x 600 zou zitten dan zou ik de site een STUK minder mooi vinden.

Houdt bij het programmeren/sites bouwen altijd de resolutie 800 x 600. Aangezien er genoeg mensen zijn die nog onder die resolutie werken (zelfs al hebben ze een 17 inch crtmonitor).

En zet ook ergens een regeltje zoals dit:
Deze site is het beste te bekijken met de resolutie 800 x 600

Dit om ervoor te zorgen dat de persoon die nog met 640 x 480 weet waarom hij een nieuwe pc moet gaan aanschaffen :D.

De groeten,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan