Sitecheck gebruiksvriendelijkheid Budgetkoken

Status
Niet open voor verdere reacties.

W3C freak

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2008
Hallo,

Graag zou ik willen weten of de website www.budgetkoken.be gebruiksvriendelijk is.

Ik heb het al aan enkele kennissen gevraagd maar ofwel sparen ze me ofwel weten ze niet goed hoe ze dat kunnen testen.

Graag hoor ik tips en adviezen.

Alvast bedankt !

De correcte prijs kan ik niet geven omdat ik niet weet waar mensen hun boodschappen doen. Vandaar dat ik de recepten indeel in prijscategorieën. Dat geeft toch al een goed idee van het eindelijke kostplaatje ?
Of bedoel je dat ik beter de prijscategorie naast de naam van het recept zet i.p.v. onder de ingrediënten ?

duidelijke & nette site, en bovendien interresant (studenten! (ik dus))

:thumb:

Nette site, KISS-principe mooi toegepast.

Wat ik mij alleen afvraag is waarom je een scroller binnen het "Nieuws" hebt (Rechts)
Persoonlijk zou ik die gewoon in z'n totaal in beeld brengen.

Error found while checking this document as XHTML 1.0 Transitional!
Oei, oei, oei :p
Bron ;)

Kon het niet laten :D

Hey Tha Devil

Alvast bedankt om me te verwittigen over die not valid pagina.Het was echt wel een toevalstreffer. Ik heb vlug een find and replace gedaan in DW en slechts 2 pagina's (waterzooi en kastanjesoep) had 2x een top anker met natuurlijk eenzelfde ID. Een stomme fout, ik geef het toe en zeker met zo'n nickname :o

Het KISS-principe kende ik niet. Bij 'Keep It Simple, Stupid' hoop ik dat ze StupidPROOF bedoelen :)

Wat de nieuwsbox betreft : ik heb voor deze optie gekozen omdat ik nog niet weet hoeveel content er in die box zal komen, het is eigenlijk puur voor de layout dat ik voor een scroll-functie binnen de nieuwsbox gekozen heb. Naar usability toe is het echter geen aanrader, ik weet het.

Ik zeg het niet vaak: zeer nette en strakke site. Lekker simpel, maar niet saai of rommelig.

:thumb:

Uiterst mooi design van de site!
Super idee, zal ook veel bezoekers trekken...
Probeer de site zo updatred mogelijk te houden, trek je dik veel bezoekers..!

Bedankt voor je reactie Stiefen :)

Die positieve reacties moedigen mij nog meer aan om van het budgetkoken project iets moois en vooral nuttigs te maken.

Allemaal bedankt voor jullie reacties ! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan