Sitecheck gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

famlam

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Hoi allemaal,

Ik wilde ook eens gebruik maken van jullie sitecheck-functie, en wel met deze site: [Verouderd...]

Ik moet er wel bij vertellen dat het een beginnend iets is, bestaande uit nu nog maar twee pagina's. Daarom heb ik ook (nog) geen titelbalk en menu toegevoegd. Dit is zorg voor later, als ik meer items op de site heb staan.

Maar graag al even jullie commentaar, want: hoe eerder hoe beter en voorkomen is beter dan genezen :)

p.s.: het programma zelf en het forum hoeven niet gecontroleerd te worden!
(als je het programma toch wilt controleren en beoordelen: klik)

EDIT: ik merkte via http://browsershots.org/ dat mijn site NIET goed te bekijken is via de browser dillo (nooit van gehoord, maar misschien gebruikt een van jullie deze?)

Laatst bewerkt:
is een beetje lelijk, ik zou er een echt design voor maken, eventueel wil ik dit ook wel voor je doen

Goed kleurgebruik voor de leesbaarheid.
Evenwel, werp de pagina eens in
http://validator.w3.org/

De p tag is de boosdoender.
Gebruik eens de br tag, of een div
of laat de p vervallen.

:cool:

Laatst bewerkt:
is een beetje lelijk, ik zou er een echt design voor maken, eventueel wil ik dit ook wel voor je doen

Ik heb het probleem dat ik o.a. kleurenblind ben, en daardoor kan ik dus niet kleuren kiezen (ja, kan wel, maar het zijn altijd andere dan dat ik wil dat het zijn...), mocht je dat bedoelen met lelijk.

Alleen kun je iets specifieker zijn? Bedoel je bij design dat ik bijvoorbeeld allerlei verschillende tekstsoorten, opmaak enz.. moet gebruiken, of bedoel je dat ik zo'n template moet gebruiken?

O ja, bedankt voor je aanbod, ik kijk eerst even naar de andere reacties voordat ik zal kijken of ik echt hulp nodig heb of dat dit wel te doen is in m'n eentje...

Ik heb het probleem dat ik o.a. kleurenblind ben, en daardoor kan ik dus niet kleuren kiezen (ja, kan wel, maar het zijn altijd andere dan dat ik wil dat het zijn...), mocht je dat bedoelen met lelijk.

Alleen kun je iets specifieker zijn? Bedoel je bij design dat ik bijvoorbeeld allerlei verschillende tekstsoorten, opmaak enz.. moet gebruiken, of bedoel je dat ik zo'n template moet gebruiken?

O ja, bedankt voor je aanbod, ik kijk eerst even naar de andere reacties voordat ik zal kijken of ik echt hulp nodig heb of dat dit wel te doen is in m'n eentje...

ja eigenlijk een template, ik wil je wel eens een maken als ik tijd heb (ik denk zondag) geef me maar je mail adres, dan maak ik iets

ja eigenlijk een template, ik wil je wel eens een maken als ik tijd heb (ik denk zondag) geef me maar je mail adres, dan maak ik iets

Heb ik naar je ge-e-maild! (ik post het liever niet zomaar in een forum ivm spam...)

Ik heb het sitedesign aangepast. Graag nogmaals jullie mening... Bedankt!

Erg mooi, ik houd wel van het minimalistische (alleen nu het forum ook nog in hetzelfde design ;))

Je maakt wel gebruik van verschillende lettertypes en gewicht. zelf vind ik het dan mooier om het allemaal gelijk te trekken en zo min mogelijk variaties erin.

Daarnaast loopt de balk bovenaan wel 100% in de breedte maar je footer niet. dit zou ik gelijk trekken

Erg mooi, ik houd wel van het minimalistische (alleen nu het forum ook nog in hetzelfde design ;))
Het forum kan ik helaas niet aanpassen: ik moet gebruik maken van zo'n gratis forum, omdat mijn host (ook gratis) geen mysql aanbied, en te weinig ruimte om een forum 'op te slaan'. Het forum zelf is namelijk (bijna) niet aanpasbaar. En verder staat het al meer dan een maand in de wachtrij voor een update, waarna het design ervan weer terug naar af springt!

Bedankt voor je compliment trouwens.

Over je andere twee tips: de eerste wacht ik even af, ik kijk eerst even naar andere reacties, de tweede zal ik zsm aanpassen (weekend ofzo)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan