Sitecheck mauricedb.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

mauricedb

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2011
Hallo,

De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest met mijn eerste echte website. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie nog op- en aanmerkingen hebben.

Mauricedb.nl

Alvast bedankt voor het bezoekje en de reacties :).

Gr. Maurice

Hoi Maurice,

Hier op de iPad ziet je site er goed uit en alles werkt, ook Lucas is leuk om te zien ;)
Was 127 hours leuk ;) Ook de filmpjes spelen goed af op de iPad :thumb:

Beste Maurice,

Je link werkt op dit moment niet zou je hem na willen kijken?

Brian

Is verholpen ;).
Komt omdat ik de website thuis draai. Had de nas ingesteld dat tie om 01:00 uit gaat en om 08:00 weer aan gaat elke dag.
Nu is die de gehele dag online.

Ok nu kan ik wel kijken;) Hieronder wat tips:

Tip: Zorg dat je het lege vlak aan de onderkant weg gaat

Voor de rest ziet hij er goed uit en ook een goede code:D

Sccs ermee

Wat bedoel je precies met lege vlak aan de onderkant? Het witte gedeelte wat niet opgevuld is?

Onder je copyright is een leeg vak wel met achtergrond maar geen inhoud

Ik snap nu wat je bedoeld, ik heb dat namelijk ook in Chrome, een groot stuk eronder. Als je de website in firefox (die gebruik ik normaal gesproken) opent dan toont hij 'm wel keurig (dus zonder groot blok eronder). Ik ga er naar kijken.

Ik weet niet wat het is, zal wel iets met Chrome te maken hebben, in andere browsers laat hij dit blok namelijk niet zien.

Iemand anders die misschien nog op en/of aanmerkingen heeft op mijn website?

Ja ik heb het probleem nu ook op mijn eigen website als iemand een oplossing weet kun je het melden;)

Leuke persoonlijke site maar wat ik altijd mis bij persoonlijke sites is een helder onderwerp.
In het verleden is al gebleken dat sites/blogs over van alles en nog wat niet werken, je moet echt een onderwerp hebben.
Bij een persoonlijke website/weblog is dit altijd moeilijk maar meestal worden er dan gebeurtenissen die de persoon meemaakt opgeschreven.

Op mijn site vat ik mijn interesses eigenlijk samen. Voetbal statistieken (voornamelijk op FC Twente gericht, omdat ik daar een fan van ben), films die ik goed/slecht vind, foto's van onze hond, zelf gemaakte video recensies en een soort van cv, maar dan dus online. Maar heb je verder nog iets waarvan je denkt: dat zou ik anders doen of dit moet erbij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan