SiteCheck Oosterhoffbedden.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er strak uit.
spreekt mij wel aan.

voor mij geen kritiek.
Dat laat ik liever aan de experts over.
Ik zie zo geen fouten dus.....:thumb:
Als vreemdeling op de site was het makkelijk en lekker navigeren.
Voor mij duidelijk waar ik wat kan zien.

Persoonlijk vind ik de header met menu en de content layout niet één geheel, net alsof de menubalk er niet bij hoort.

en een heeeeeeeeeel belangrijk puntje. Als je reclame maakt ......
http://www.projectarthouse.nl/ geeft een error 403 ;)

Bedankt! Het klopt dat hij een 403 error geeft, de website staat nog niet online omdat hij nog niet af is. Ik zal er vanmiddag even een tussen pagina op zetten.

Dan t.a.v. de header. Ik ben begonnen met een donkere header, alleen dan kwam het logo niet uit. Plus op deze manier vind ik dat er een goede nadruk wordt gelegd op de navigatie bar. Toch bedankt voor je feedback. Ik had hem ook zeker een andere kleur kunnen geven!

Groeten

Het is een scherpe scheiding tussen het wit en het blauw. Als je de scheiding verzacht (oldschool verloopje?) of witte accenten in de content plaatst krijgt het iets meer samenhang (maar ik ben natuurlijk maar een leek :))

Ok bedankt voor het advies! Wat vind je verder van de website? Gebruik etc.

Loopt lekker soepel, doet wat je verwacht :) mooi foto effect

maaaaaaar ;)
Nieuwsbrief invoerveld heeft afgeronde hoeken, de rest niet.

De logo's op de site kun je wit doen maar zet er een kader omheen eventueel met een schaduw erachter zodat ze "op de site" lijken te liggen en of rond de hoeken iets af (gebruik hetzelfde effect dan ook in de header (welke je dan ook kiest) en ik denk dat je mn eerdere opmerking dan ook teniet doet :))

Ok bedankt, dan zal ik er op letten (nieuwsbrief formulier).

Ik heb van de mensen van de website te horen gekregen dat ze het menu graag zo houden. Ik snap wel dat hij ook donkerder had gekund!

Is er nog iets t.a.v. de SEO wat er veranderd had kunnen worden?

Groeten

hoe ik het zo zie lijkt je SEO prima in orde.

ik vind het een erg mooie, rustige website. Enige dingetje dat ik kan bedenken: bij de menu knoppen achtergrond (als je er met je muis over heen gaat) word hij bij de "oosterhof" menu een beetje pixelig, kun je misschien wat bij doen.

verder prima :thumb:
Ecross

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan