Sitecheck Oosterhoffmeubelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb even snel rondgekeken en het eerste wat me toch opvalt is het contactformulier.
De velden hebben een andere lettertype dan de textarea.

En een heel klein puntje, geef de input velden en texarea een padding-left van 2 tot 6px, dit straalt net iets meer rust uit als je aan het typen bent.

P.s. Je moet de resize van de textarea;s ook even uitzetten, anders kunnen we de hele look van de website verpesten door te slepen :)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de feedback! Heb alles aangepast alleen krijg de lettertypes niet hetzelfde. Ook niet via css. Heb je verder nog punten? Wat vind je van de rest vd site? Wel een beetje goed?

Bedankt voor de feedback! Heb alles aangepast alleen krijg de lettertypes niet hetzelfde. Ook niet via css. Heb je verder nog punten? Wat vind je van de rest vd site? Wel een beetje goed?

Hmm ook niet als je gewoon bovenin je css zet:

input { font-family: ...,...,...; }
textarea { font-family: ...,...,...; }
??

Zou gewoon moetenw erken.
Ik weet niet hoe veel ervaring je hebt uiteraard, maar over het algemeen vind ik het een leuke website.

De website ziet er netjes uit.

Alleen heb je bij contact formulier standaard dat ze de nieuwsbrief willen ontvangen aangevinkt. Volgens mij mag die niet meer en sowieso veel mensen wil dit niet eens.

Verder zou je misschien de website naar elkaar kunnen laten linken omdat ze van het zelfde bedrijf zijn. Bijvoorbeeld onderaan de pagina zie ook onze andere bedrijven ofzo. iets in de geest maar dat is een optie.

Verder ben ik het ermee eens dat het donker is maar goed als hun dat willen dan is dat zo ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan