sitecheck webdesignbedrijfje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik vind m heel mooi. Lekker simpel en snel te laden.

Succes verder!!

Groeten Daan

ik vind het heel netjes gedaan, maar ik vind het zo'n klein menu, nog niet eens de helft van mijn scherm is gevuld.

Zeer mooi, maar ook naar mijn mening is ie iets te klein... Heb m'n monitor eens op 800x600 gezet en dan is hij nog niet schermvullend. Je hebt em misschien ontworpen met het oog op 640x480?
--> Maak em schermvullend bij 800x600 is de enige opmerking die ik je wil meegeven. Verder al zeer mooi!

Inderdaad leuke site met goede kleurkeuze. Alleen wat opmerkingen over het taalgebruik. Op de pagina webdesign mag je best wel wat agressiever overkomen. Woorden als "misschien" en "als u denkt" moet je eigenlijk vermijden. NATUURLIJK WILLEN MENSEN GEBRUIK MAKEN VAN JE DIENSTEN!!!!!!! Dat moet je uitgangspunt zijn. En als het moeilijk is om een offerte te doen kan je beter helemaal geen prijs noemen. De kans bestaat dan namelijk dat er mensen zijn die een superingewikkelde pagina verwachten voor 40 euro. Beter is het om pas na een e-mail een prijs te noemen als je wat meer info hebt over wat men wil.
Verder wens ik je succes met je site.
Gr. Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan