Sitecheck: Worldnews website

Status
Niet open voor verdere reacties.

dsvanhoven

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Beste Mensen,

Graag zou ik jullie oordeel willen horen over de website, wat er beter kan, wat er slecht is, wat SEO betreft beter veranderd kan worden etc etc. Ook ben ik wel benieuwd wat jullie dit waard vinden.

De site is World247.net en is een Wereldnieuwssite die uit +- 200 landen al het nieuws update. Om deze 200 landen te verdelen zijn ze in de werelddelen opgedeeld.
Het is de bedoeling dat mensen makkelijk en goed het nieuws kunnen bekijken in een land of werelddeel.

Alvast bedankt!
David

Laatst bewerkt:
is de site van jezelf

Als hij inderdaad van jouw (ik vraag me ook af waarom niet hoor) dat ziet hij er naar mijn mening goed en netjes uit.

Lijkt me niet bepaald een klein klusje op steeds per verschillend land een apart nieuws onderwerp te plaatsen... :o

@Casher bedankt :-)

Haha, vandaar dat jullie denken dat hij niet van mij is. Nee ik zit niet ieder uur bijna 200 landen up te daten, daar hebben we een script voor die van buitenlandse bronnen de berichten vandaan halen. Het zijn wel verschillende 200 bronnen waar de berichten vandaan komen. Dus de nieuwsvoorziening is semi-automatisch. Heeft alleen wel veel werk gekost en tijd gekost om de site zo te krijgen en de nieuwsbronnen ook. Verder geen op/aanmerkingen?

Laatst bewerkt:
Dan heb je een mooi script ontworpen :o

Maar ik zie verder echt geen slechte dingen hoor, het is ook lekker overzichtig, goede kleuren, niet te druk maar juist lekker rustig :thumb:

Ik heb verder geen negatieve commetaar :d

Ik zie ook geen negatief commentaar betreft SEO:
- de tags staan mooi onder de berichten
- er is bijvoorbeeld een twitter aanwezig (zelfs meerdere)
- de site is redelijk goed geïndexeerd bij Google (zal in de toekomst door de tags alleen maar beter moeten worden)
- RSS is aanwezig

Ik vraag mij dan ook af hoeveel bezoekers de blog per dag krijgt.
Ik gok rond de 500?

He!

Ik weet niet of het te geloven is maar de volgende site geeft een waarde aan van rond de:
Blijkbaar Onzin!
Bron

En misschien heb je hier nog wat aan:
KlikKlik

Laatst bewerkt:
Iemand die hem daarvoor wil kopen mag natuurlijk contact op te nemen.
Ha! Die waardebepalingen slaan compleet nergens op. Zelf ook wat sites er doorheengehaald... die waardes zijn echt onzin.

Die waardes zijn echt onzin: de waarde van mijn blog veranderd bijvoorbeeld niet en nieuwe informatie wordt pas na maanden toegevoegd.
Het systeem werkt te langzaam en dat Google en Nu.nl een hoge waarde hebben is vooral doordat ze al járen bekend zijn.

Die waardes slaan natuurlijk nergens op, maar wat vinden jullie dat deze site WEL waard is...?

Vandaar dat ik ook zei: Ik weet niet of het te geloven is?

Maarja, als je het dus wel wilt weten kun je je website laten onderzoeken door Professionals.

Ik weet niet hoe en waar, maar het kan vast wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan