sitecheck: www.smsmetfloor.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik op de site mis is wat er gebeurd met die 06-nummers.

Het lijkt mij erg gemakkelijk om die op te slaan in een database en vervolgens die mensen lastig te gaan vallen met allerlei reclame SMS.

Daarnaast mis een KvK-vermelding op jullie site, daardoor zou ik niet gauw zomaar geld naar jullie overmaken.

Je disclaimer zijn wel "kleine lettertjes" hoor :) (qua layout dan) en zijn niet in de layout van de rest van de pagina

rechtsgeldigheid is mijns insziens ook niet aanwezig.
Aangezien je voor zo ver ik weet niet mag zeggen "omdat je dit en dit gebruikt accepteer je de disclaimer." maar echt expliciet ja of nee moet zeggen op een disclaimer/eula om het er al dan niet mee eens te zijn (afgezien van het feit of de disclaimer inhoudelijk rechtsgeldig is )

Misschien een idee om zoiets te laten weergeven door de bot bij het toevoegen waarna je ja moet terugzenden voor je de dienst kan gebruiken

Verder mooie zakelijke site.
Alleen kan ik zo 123 niet de kosten vinden van de 3e sms en verder (is het goedkoper dan gewoon sms-sen?)

De site is gewoon in strijd met de wet.
-U zal de uitgever, diens werknemers, vertegenwoordigers, licentiehouders, handelspartners en de auteur van deze disclaimer beschermen tegen en vrijwaren van gerechtelijke en buitengerechtelijke maatregelen, veroordelingen volgens 'disclaimer'.....Dat is onmogelijk, niemand kan zich aan de wet onttrekken.
-Een vermelding van een KvK nummer is verplicht
-Een duidelijke vermelding van kosten is ook verplicht
-Er horen 'algemene voorwaarden' te zijn. (daarin hoort ook het 'zichtrecht' te zijn opgenomen) Deze algemene voorwaarden horen getoond te worden bij een eventuele ver/aankoop

Tot zover de aanmerkingen over legaliteit van het aangebodene.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan