Sitecheck

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn CanSat

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Graag even mijn site checken. http://geluid.netii.net/ ik weet het niet menu afhankelijk aan javascript maken. (daar kwam ik te laat achter) en tables zijn voor de code niet zo mooi. Ik heb liever commentaar op de layout en inhoud. Alvast bedankt. Sommige pagina's zijn nog niet af.

De tekst op de homepagina moet je nog een onder de loep nemen. Qua zinsbouw en spelling klopt er het e.e.a. niet.

Ik heb de home page verbeterd, zijn er nog andere dingen? Wat vinden jullie van het zoek systeem?

Eerst nog even je tekst op je homepage. In het ROOD je fouten:

Deze webite gaat volledig over geluid, over vele facetten die bij het onderwerp geluid horen. Van de werking van een mircofoon tot die van het oor. Het doel van deze website is de bezoekers duidelijk maken wat geluid precies is. Als er dan toch nog dingen zijn die niet duidelijk zijn, kunt bij Links kijken welke andere website misschien voor u intersant zijn. Als er dan nog iets is wat niet duidelijk is kunt u mij ook nog e-mailen, zodat ik u persoonlijk uw vraag kan beantwoorden.

Als ik kijk naar de vormgeving dan denk ik hoeveel jaar gaan we terug in de tijd?

Ook krijg ik het idee dat de lettergrote wat kleiner mag. 't Is mij te groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan