Sitecheck

• Onderwerp starter Onderwerp starter j-a
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

j-a

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Hallo. Ik heb deze website gemaakt. Het is mijn allereerste website en hij is nu wel zo goed als af. Het is een, volgens mij, ietwat eenvoudige website, maar het doet wel alles wat het moet doen. Naar mijn idee is alles duidelijk en overzichtelijk, maar ik hoor graag van anderen wat zij ervan vinden en of mensen nog tips hebben.

Hoi,

Nou alles werkt en het ziet er voor een eerste site goed uit vind ik.
Waarmee gemaakt?

Hoi,

Nou alles werkt en het ziet er voor een eerste site goed uit vind ik.
Waarmee gemaakt?
Dankjewel.

Ik heb de site met Kompozer gemaakt. Wel met enorm veel hulp van het forum van Mozbrowser en dit forum moet ik zeggen. Maar ik was benieuwd of mensen nog tips hadden bijvoorbeeld.

De kleuren zijn over het algemeen relatief donker. Ik was bang dat vooral de zwarte titels op een rode achtergrond problemen op zouden leveren voor mensen. Nu heb ik al contact opgenomen met iemand die kleurenblind is, maar die had er, gelukkig, weinig last van.

Enig nadeel aan de website is dat deze niet goed zichtbaar is in IE7 of lager. In die browser komt het midden- en rechterkader onderin het linkerkader (het menu) te staan.

Site gaat echt super sloom bij mij!
Het feit dat die site bij jou "super sloom" gaat, zegt meer over je eigen browser dan over de website van TS, want bij mij gaat hij wel "super snel".
Voor de 3e keer vandaag: reageer niet als je niets zinnigs te zeggen hebt.

Mvg,

Mik Zjegger

Mod Helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Keurige site, heldere navigatie, knap gedaan voor een eerste website en complimenten voor je doorzettingsvermogen! ;)

Mooie site :) Weinig HTML of Flash, Maar erg mooi :)
Dankje. De website is inderdaad erg eenvoudig van opbouw. In de toekomst zou ik nog wel wat dingen aan willen passen en enkele zaken toe willen voegen, zoals iets van een systeem waardoor het eenvoudiger wordt de website aan te passen. Nu moet dat in een HTML-editor, dan zou ik het online willen doen met een online editor. Maar voor nu is dit goed zo.

Keurige site, heldere navigatie, knap gedaan voor een eerste website en complimenten voor je doorzettingsvermogen! ;)
Het heeft inderdaad aardig wat doorzettingsvermogen nodig gehad. Heb er flink wat uren in gestoken. Wel ben ik nu zover dat ik me verder wil verdiepen in het maken van websites, want ik heb het enorm leuk gevonden de website te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan