Sitechek - Computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

mediontweaker

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2006
Hoi, ik kom allen jullie mening vragen over mijn 1ste site die ik zelf gemaakt hebt. De site staat zo een goede maand online en de layout is nu zo goed als af :thumb: :)
ps: Leden voor het forum gezocht zodat het was gezelliger wordt daar... :(
Alvast bedankt !!
Grtz.

** KNIP **
.

Laatst bewerkt door een moderator:
http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=134

Announcement zei:
Welkom bezoekers op de "Site check" sectie. Deze sectie is bedoeld om je eigen site te laten checken voor positief of negatief commentaar. Ook mag je je eigen site promoten zolang er niets commercieels aan is. Worden er zaken te koop aangeboden, of is er (te) veel reclame, dan is dat niet toegestaan. Dus sites waar je zelf beter van wordt. Hieronder verstaan we ook sites met één of meerdere zogenaamde affilate link(s) op de website en/of in de link naar de website. Je kunt hier tips te delen met andere Helpmij leden. Heb je een tool of dienst gevonden voor een goede site promotie, of wil je aan andere webmasters hun mening over jouw site vragen, plaats het dan hier. Ook moet de site die je laat checken of promoot, voldoen aan de helpmij regels. De site die je aanbiedt mag geen 'concurrent' zijn van Helpmij. Een database met computer kennis mag, maar een computer-problemen gerelateerde helpdesk of forum is niet toegestaan. Met vriendelijk groet, De moderators van de "Site Check" sectie.

Link verwijderd, topic dicht.

slotje4tk0.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan