sitecom 150n router deed het voor 1uurtje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xbox1

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2011
Sitecom n150 router deed het voor een uurtje toen ineens niet meer, Terug gegaan naar de winkel en geruiled.
Toen met mijn nieuwe sitecom n150(of the WLR-1000) had een ander probleem dit kwam door de modem van upc maar toen paar wijzeging is dit opgelost. Deze topic ken sluiten vanwege dat het probleem is opgelost.

Sitecome: Duur klantenservice (al kon het erger ken het zeker beter) 0,50cent per minuut.

Laatst bewerkt:
Sitecom n150 router deed het voor een uurtje toen ineens niet meer, Terug gegaan naar de winkel en geruiled.
Toen met mijn nieuwe sitecom n150(of the WLR-1000) had een ander probleem dit kwam door de modem van upc maar toen paar wijzeging is dit opgelost. Deze topic ken sluiten vanwege dat het probleem is opgelost.

Sitecome: Duur klantenservice (al kon het erger ken het zeker beter) 0,50cent per minuut.

Laatst bewerkt:
Ik denk een fabricage-fout dus gewoon terug naar de winkel ermee! ( dat zou ik doen )

Laatst bewerkt:
Dan moet je 'm even op vraag opgelost zetten bij de eerste post van deze thread

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan