Sitecom 300N wireless pci card Xr + 300n gigbait router van sitecom

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielssinke

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2003
Berichten
32
Hoi Mensen,

Ik heb door connectie problemen (kwam doordat ik een netwerk switch tussen me pc's en me router had gehangen) geopt voor een nieuwe netwerk opstelling namelijk wireless door middel van 300N.

Ik heb geen enkele ervaring of de snelheid hiermee goed genoeg is dus heb ik bij de mediamarkt een wireless 300N gigabit router gekocht met 3 pci 300n wireless kaartjes voor in 3 pc's.

Ik heb voor de zekerheid eerst maar 1 verpakking geopend om de verbinding te testen. Hier volgen de stappen die ik heb gevolgd.
1. nieuwe router aangesloten op de modem op begane grond.
2. guide gevolgd van sitecom zelf dus eerst de drivers instaleren van de cd en dan pc uit doen en de pci kaart erin gestopt.

Nou vind hij wel de netwerk kaart en hij staat in het lijstje van netwerk adapters maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat. Hij staat disabled en is grijs weergegeven. Als ik op enable klik dan gaat ie em enablen en staat er ook enabled maar blijft grijs en er blijft uiteindelijk disabled staan op de netwerk adapter zelf.

Mijn sitecom system trey icoontje geeft ook aan dan de Sitecom wireless LAN card disconnected is maar ik snap gewoon niet hoe ik em aan de praat moet krijgen.

Ik heb em al in meerdere pci slots gestopt maar niks werkt.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan me hiermee helpen?

Alvast heel erg bedankt.

Groeten,

Niels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan