Sitecom Access Point 300N verbinden met Ipad 2 mis wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

AndreO

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2011
Hallo,

Ik heb op advies van de winkel een Sitecom Access Point 300N aangesloten op mijn Speedtouch modem/router om een draadloze verbinding te maken met mijn Ipad 2.
Na het inpluggen herkent de Ipad de verbiding wel maar blijft vragen om een wachtwoord. Ik heb alle codes die ik kan vinden in handleiding en op accesspoint geprobeerd. Maar ik krijg geen verbinding. Mijn gewone internetverbinding is met een draad vanaf de Speedtouch naar de computer en dat werkt prima. Als ik op de gewone computer verbinding maakt met Sitecomrouter.com zegt de verbinding dat de instelling geslaagd is! Moet ik in de vaste computer ook nog iets instellen om het te laten werken of weet iemand wat ik in moet stellen bij wachtwoord.
Graag hulp, alvast bedankt, André

Probeer eens in te loggen op je accespoint, en loop de wireless settings eens door.

Beste Coen,
Bedankt voor je reactie. Waar ik op vastloop is dat de Ipad bij het verbinding maken aangeeft; Voer het wachtwoord in voor SitecomA2CF18 dus hij herkent hem wel maar ik heb geen wachtwoord ontvangen of weet het niet te vinden.
groetjes,
Andre

Klopt het typenummer wel, niet te vinden op de site van Sitecom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan