Sitecom Broadband 5 G Turbo WL-173 - Firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

amichel

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hoi ik heb een vraag

Waar kan ik de firewall van deze router uitzetten het gaat hier om een Sitecom Broadband 5 G Turbo WL-17 de firewall miet uit om beter te kunnen gamen online.

Als ik de handleiding zo bekijk (vanaf pagina 28) staat de firewall standaard helemaal niet aan.

Tijs.

O okay dat wist ik niet maar kunt uw even door geven waar ik hem uit kan zeten omdat hij is aangesloten door een familie lid verder kunt uw mijn dan helpen met mijn probleem voor online gaming op de PS3 info kunt uw in de spellen onderdeel vinden

Wat je moet doen is gewoon ervoor zorgen dat zoals het in de plaatjes vanaf pagina 28 t/m 30 staat het ook zo in je router staat.
Op pagina 31 staan de DMZ instellingen, en die wil je wél gebruiken. Daar heb je (als ik je goed begrijp) het ip-adres van de PS3 ingevuld staan, nu.

Tijs.

Als wat op de plaatjes staan staat ook o op de router nu heb ik alleen nog steeds nat-type 2 en een firmwire update is dat noodzakelijk bijvoorbeeld

Dat is alleen zinvol als over die firmware update (in de zgn. release notes) iets veranderd of verbeterd heeft m.b.t. de firewall. Staat daar in de release notes niets over, dan lijkt het me niet dat een firmware update gaat helpen.

Als jouw firmware versie nu versie 1.29 is, dan win je zowiezo niets met een firmware update (versie 1.30 verbetert alleen de MAC Clone functionaliteit, maar bij jou werkt Internet al).

Mocht je versie 1.29 nog niet op de router hebben, nu:
Downloadlink versie 1.29: hier
Methode om te upgraden (in het Engels):

Never perform a firmware upgrade from a wireless computer!
Make sure the wireless connection is disabled and the computer is connected with a cable to the router!

- Open http://192.168.0.1/ in internet explorer
- Click 'Toolbox'
- Open the tab 'Firmware Upgrade'
- Click 'Browse...'
- Browse to the saved firmwarefile
- Click 'OK'
- Click 'Apply'

The router needs to be reset after upgrading. Reset the router by pressing the resetbutton on the back for 10 seconds. You need to re-install the router afterwards.

Succes,

Tijs.

Firmwire is 1,28 dus ik moet updaten na 1,29 dat zal ik morgen ff doen

in iedergeval alvast bedankt voor uw hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan