Sitecom instellingen eruit gegooid na bezoek website

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaans

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Hallo!

Helaas ben ik geen draadloos netwerk expert dus bij deze mijn vraag...
Als ik de website Tilburg.com bezoek, slaat mijn computer vast op het moment dat er een flash player gedownload moet worden. Internet Explorer slaat vast en ik kan niets meer doen. Draadloos internet wordt uitgeschakeld. Als ik mijn computer opnieuw opstart, dan probeert hij wel verbinding te maken, maar blijft hij hangen op netwerkadres verkrijgen; ik heb dan maar beperkte internetverbindingen totdat ik alle instellingen weer terug zet (te weten, router resetten, nieuwe codes invoeren & Mac filter opnieuw inschakelen etc.). Iemand een idee wat dit kan zijn, zodat ik dit in het vervolg niet meer zo heb???
Gegevens:
Sitecom 54G router met Sitecom 100G+ USB adapter.
Internet Explorer 7
Via Wep en Mac toegang beveiligd!
(over dat laatste, is Mac toegang beveiligen genoeg??).

Alvast bedankt!
Groet,

wat bedoel je met : "totdat ik alle instellingen weer terug zet", in de router of op je PC ?
heb je ook geprobeerd te downloaden als je op je PC bij TCP/IP vaste IP adres instelt?

Geen enkele beveiliging is 100% zeker, maar bij thuis PC zou WEP + MAC voldoende kunnen zijn

Router instellingen terug zetten bedoel ik hiermee. En daarnaast ook de PC instellingen dus..
Nee, geen vast IP adres geprobeerd. Weet niet waar dit goed voor is, aangezien ik ook maar echt 1 computer gebruik op het draadloos netwerk, geen op vast LAN verbinding.
Dus beetje vervelend! Hij doet het verder prima.. dus behalve bij bezoek aan die site.. misschien dat met het downloaden van die flash player alles opgelost is, maar dan snap ik niet waarom de comp. alle instellingen eruit gooit als deze site bezocht wordt zonder flash player!

Groet,

via welke provider heb je internet? probeer Sitecom als bridge te configureren en dan proberen naar Tilburg.com te gaan

via welke provider heb je internet? probeer Sitecom als bridge te configureren en dan proberen naar Tilburg.com te gaan

Provider is @home (essent).
Dit is 1 stap te ver; kun je uitleggen hoe ik als bridge moet configureren en waarom dit is?
Alvast bedankt,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan