sitecom linux

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Ik heb nu een draadloze sitecom router, heel leuk, met netwerk kaart die in de usb moet, maar die software is voor windows:confused: :mad: en niet voor linux.. weten jullie iets wat ik kan doen???

Internet: Kabel
Router: http://www.sitecom.com/product.php?...k+Router+54g&productcode=WL-114&productid=312
besturingssysteem: Suse linux (versie is lager dan 9, verder weet ik het zo even niet)

denken jullie dat een windows emulator werkt? en hoe en wat? ik ben tot nu to erg onbekend met linux, ik heb die pc net gekregen:(
bedankt voor jullie antwoord...
Doaghe
lollige

heb je echt software nodig voor die router, ik dacht dat je bij de meeste routers gewoon naar een ip adres kon surfen met je browser voor de instellingen te doen van je router want voor de rest heb je toch niets nodig.

lamp zei:
heb je echt software nodig voor die router, ik dacht dat je bij de meeste routers gewoon naar een ip adres kon surfen met je browser voor de instellingen te doen van je router want voor de rest heb je toch niets nodig.
er is ook een computer gewoon met een kabeltje aangesloten, daarbij was dat inderdaad zo en had ik geen software nodig, maar die andere gaat via de USB, en geen USB zonder software:confused: :confused: , in de USB gaat namenlijk die draadloze kaart:( :( :(

ik zit nu op school, dus geen tijd om te bekijken, maar alvast bedankt:thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan