sitecom nas niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

noudi93

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2010
Nadat de sitecom md-254 nas op mijn kamer een tijd succesvol gedraait had, kon ik het geluid van die fan niet meer uitstaan. Dus toen heb ik besloten dat hij in de meterkast zou komen. Maar om de een of andere reden kan windows de nas nu niet meer vinden. Ik kan er via ftp://sitecomnas nog wel bij, maar daar houd het mee op.

Mijn router is een netgear wgr614 v7

wat is de netwerkopstelling ? hoe is de nas aangesloten op de router / switch of andere netwerk apperatuur

hij zat op mijn kamer direct aangesloten op de switch en de switch kwam van de router beneden. Nu zit hij direct achter de router beneden.

Ik heb ondertussen ook onze andere pc's nagekeken, geen enkele pc kan hem vinden. Maar we kunnen er dus wel bij via ftp.

netwerkopstelling is gewoon standaard bij ons modem-->router-->switch

Het eerste wat je kunt proberen is de NAS te resetten .
kijk of er updates beschikbaar zijn ( na update fabrieksinstellingen terug zetten)

Groet Peter

ben je er zeker van dat de nas na de router komt en nit op de modem zit waar er tegenwoordig ook een router in zit

come on...... ja dat weet ik zeker....... anders zet ik het er niet neer he

Het eerste wat je kunt proberen is de NAS te resetten .
kijk of er updates beschikbaar zijn ( na update fabrieksinstellingen terug zetten)

Groet Peter

Laatste updates zijn geinstalleerd toen hij nog op mijn kamer stond. Ik kan er nu niks meer mee. De updates kunnen ook niet geinstalleerd worden omdat hij de nas niet kan vinden. Fabrieksinstellingen kan ik ook niet terugzetten omdat hij de nas niet kan vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan