Sitecom range extender geinstalleerd: telefoonprobleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jochempie

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Berichten
5
Hallo!

Twee weken geleden heb ik in het huis van mijn ouders een Sitecom Range Extender geïnstalleerd (precies hetzelfde als het Sitecom Access Point maar andere default settings), maar sinds dat moment kunnen wij niet meer gebeld worden op onze thuis-telefoon.

Wat is het precieze probleem? Als iemand naar ons thuisnummer belt, wordt de verbinding gelijk tot stand gebracht (er wordt 'opgenomen') en hoort de beller vervolgens niets. Bij ons gaat de telefoon niet over. Ik denk dus dat de Range Extender een instelling heeft die onze telefoon 'de baas is', maar ik zou echt niet weten wat ik in de instellingen zou moeten veranderen. Heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt! Met vriendelijke groet,

Jochem Hinloopen

Ps. het gaat dus om het type WL-330 van Sitecom.
 
Ik ken de sitecom AP niet per se, maar heb je op de echte access point WDS aangezet? En natuurlijk moet je op de range extender ook WDS in de client mode aanzetten.

Ik adviseer nog eens de handleiding van Sitecom te lezen, daar zou het moeten instaan. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan