Sitecom router en D-Link ontvanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ojisan_Buba

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Beste allen,

Ik heb mijn router vervangen, een D-Link 524. Nu heb ik een Sitecom WL-153 met een veel hoger draadloos bereik.
Mijn pc met XP is hieraan gekoppeld met een kabel, alles werkt prima.
Mijn laptop is hier draadloos. Ik gebruik nog de usb stick voor draadloze verbinding van de D-Link 524. OS hier is Win98. Met de vorige router had ik draadloos internet. Nu werkt het niet meer. Mijn laptop, D-Link airplus utility herkent het netwerk van de sitecom: Clio, maar kan er geen verbinding mee maken. Beiden staan op kanaal 6, heb ook al kanaal 13 geprobeerd.

Heb router vervangen voor hoger bereik. D-Link 524 is een G54 router, kleiner bereik.

Iemand een idee????

Alle dank.

Niet echt Frisian. Maar ik kan in systeemvak die usb ontvanger, d-link air utility openen en daar zie ik dathij het netwerk herkent maar geen verbinding kan maken als ik op de knop verbinding klik.
Telenet heeft nieuwe IP nummers toegevoegd, zou kunnen dat dan een firmware moet gebeuren maar mijn d-link is een B2 model waar geen firmware voor bestaat denk ik.

Ik zal nog wat uitleg geven
Ik heb dus een draadloze router sitecom WL153. Mijn pc met kabel aan router heeft gen problemen, verbinding is ok.
Mijn laptop heeft een ontvanger usb van d-link 524. Hier zit het probleem. Hij kan het netwerk wel vinden maar kan er geen verbinding mee maken. Laptop heeft win98 als besturingssysteem.
Hopelijk geeft dit wat meer info??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan