dirtyblonde
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 nov 2005
- Berichten
- 87
Hallo allemaal,
Ik heb via Kennisglas, Pilmo een glasvezel verbiding van 10MB. Ik heb een router gekocht ( al maanden terug) van Sitecom. Deze werkt alleen echt waardeloos en ik vroeg me af waar het probleem ligt.
Als ik mijn laptop (Acer 9414ZWSMi) opstart doet het internet het, maar binnen afzienbare tijd valt de verbinding weg. Ik probeer dan vaak een nieuwe verbinding te maken maar hij pakt het dan niet meteen. Als hij dan eenmaal een verbinding heeft gemaakt moet ik 'Diagnose en Herstel' doen en vervolgens 'Automatisch nieuwe IP instellingen ophalen".. in de meeste gevallen werkt het internet het dan wel maar ook niet altijd.
Er zit een nieuwe kabel tussen de router en de aansluiting en de router staat ook vlakbij de laptop dus de afstand is niet het probleem. Het signaal is ook sterk.
Wat kan ik hieraan doen??
Gr. Kirsten
Ik heb via Kennisglas, Pilmo een glasvezel verbiding van 10MB. Ik heb een router gekocht ( al maanden terug) van Sitecom. Deze werkt alleen echt waardeloos en ik vroeg me af waar het probleem ligt.
Als ik mijn laptop (Acer 9414ZWSMi) opstart doet het internet het, maar binnen afzienbare tijd valt de verbinding weg. Ik probeer dan vaak een nieuwe verbinding te maken maar hij pakt het dan niet meteen. Als hij dan eenmaal een verbinding heeft gemaakt moet ik 'Diagnose en Herstel' doen en vervolgens 'Automatisch nieuwe IP instellingen ophalen".. in de meeste gevallen werkt het internet het dan wel maar ook niet altijd.
Er zit een nieuwe kabel tussen de router en de aansluiting en de router staat ook vlakbij de laptop dus de afstand is niet het probleem. Het signaal is ook sterk.
Wat kan ik hieraan doen??
Gr. Kirsten