sitecom router valt geregelt uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
hallo.

ik gebruik windows 7 (32bit) ultimate nl editie

en heb een probleem met mij router.

steeds ben ik op internet bezig, pagina's bekijken, update's uitvoeren etc... en keer op keer valt de router gewoon uit.

er brand dan maar 1 lampje dat er nog stroom op staat. (rest is uit)

als ik dan vervolgens de stroom uitschakel van deze router en na paar seconde erin stop is hij gereset en zoekt opnieuw verbinding. en die vind hij;)

ook zie je het bij de modum dat het oranje lampje uit staat als de router geen verbinding heeft.

het gaat om de volgende type router:

sitecom wlan netwerk broadband router 54 g turbo

heb zowel de modum als de router in bruikleen van ziggo (het goedkoopste pakket alles in 1)

update weet ik niet exact welke...

maar mij lijkt hij dan toch eerder kapot als hij steeds uitvalt?

ik zou gewoon ziggo belen. Het kan namelijk aan 2 dingen liggen , of de router /modem is kapot . of het signaal komt niet goed door. Binnen 2 dagen heb je monteur die het voor je controleer.

Zelf heb ik het probleem ook gehad, toen heb ik nieuwe modem van ze gekregen. Of dit nergens meer last van. Wat wel erg handig is. Om te vermelden zet je router nooit in een kastje of iets dergelijks. Binnen no-time zijn ze overhit

ik zou gewoon ziggo belen.

advies op gevolgd.

heb ze gebeld, maar hun weten het zo 1,2,3 ook niet. volgens hun is er niets mis met de router. (hmmm logisch heb nog internet momenteel)

heb dat ding op div manieren gereset. (stroom uit, reset knopje)

Ze hebben me een tel. nummer gegeven van sitecom zelf. dus als t weer niet lukt kan ik hun bellen.

Zijn modem en router wel vlg voorschrift vlakbij het AOP opgesteld??

Laatst bewerkt:
Zijn modem en router wel vlg voorschrift vlakbij het AOP opgesteld??

nog nooit van gehoord en geen idee wat te doen.

heb sitecom aan de lijn gehad.

volgens hun is de signaal sterkte zwak 60%

ik moest eens in de router inloggen en de snelheid zelf bepalen ipv automatisch. moes dan 1,6 of 11 kiezen,

maar hellaas het probleem blijft zich voordoen, (hoewel)

nu reset de router zich vanzelf en start vanzelf internet weer op, zonder dat ik hem steeds reset.

maar dat gedoe over aop ??? nog nooit van gehoord. (pagina is er ook niet meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan