Sitecom Router Wl521

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leeuw1957

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Berichten
20
Bij de installatie van de router moet ik een dns-nummer opgeven. De handleiding zegt hier niets over. Als ik een willekeurig nummer opgeef heb ik een erg trage verbinding 5 kb normaal 240 via ADSL. Zonder nummer opgeven werkt niet omdat de wizzard dan de instelling niet accepteert. Wie weet de instellingen voor HCCnet?
 
kun je niet ergens kiezen voor dns automatisch toewijzen o.i.d ?
 
Geplaatst door Leeuw1957
Bij de installatie van de router moet ik een dns-nummer opgeven. De handleiding zegt hier niets over. Als ik een willekeurig nummer opgeef heb ik een erg trage verbinding 5 kb normaal 240 via ADSL. Zonder nummer opgeven werkt niet omdat de wizzard dan de instelling niet accepteert. Wie weet de instellingen voor HCCnet?

Willekeurige nummers hebben idd geen zin.
De dns voor HCC is:

resolve1.hccnet.nl [62.251.0.6]
resolve2.hccnet.nl [62.251.0.7]

Succes.

@Robert1957:Helaas werkt dat niet zo.
 
sitecom

Ik heb instelling veranderd met dns nummers van HCC maar zonder resultaat. Met leenrouter (wireless) liep internet als een speer, deze (sweex) vroeg ook geen dns nummer. Sitecom bij iemand anders geprobeerd maar bleef langzaam.
Marco
 
Hoe zijn je overige instellingen dan en praten we over de WI of de WL ?
 
Hoi upsidaisy
Ik weet dat het dom overkomt maar wat betekenen afkortingen WI en WL. Ik heb inmiddels de router omgeruild voor een Sweex wireless en binnen enkele minuten zonder problemen geinstalleerd zonder snelheids verlies. Dus waar het nu aangelegen heeft weet ik niet. In ieder geval bedankt voor jullie tijd.

groeten Marco
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Leeuw1957
Hoi upsidaisy
Ik weet dat het dom overkomt maar wat betekenen afkortingen WI en WL. Ik heb inmiddels de router omgeruild voor een Sweex wireless en binnen enkele minuten zonder problemen geinstalleerd zonder snelheids verlies. Dus waar het nu aangelegen heeft weet ik niet. In ieder geval bedankt voor jullie tijd.

groeten Marco

Mooi dat het werkt.Ik ga er vanuit dat WL staat vor wireless en ik kan WI niet plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan