Sitecom router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Straatkat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2005
Hallo allemaal, ik ben ten einde raad dus ik heb me hier maar aangemeld..

Ik wil m'n routerpoorten open zetten zodat ik sneller torrents kan downloaden. Probleem is echter dat ik geen idee heb hoe, ik heb al vele tutorials doorlopen maar ik ben gewoon a-technisch denk ik:o

Ik heb een sitecom wl-025

Kan iemand me helpen?Eeuwige dank ligt in het verschiet..

Laatst bewerkt:
Dank je, ik heb die voor de zoveelste keer doorlopen, maar ik merk geen verschil.

Stel dat ik poort 9609 moet openzetten, moet ik dan 9609-9609 invullen of 9609-9610?

Voordat ik torrents ging downloaden heb ik geen poortje opengezet en het vliegt binnen met zo'n 450 kb/sec.. Weetje zeker dat het nodig is?

Beste Straatkat, (lauwe naam trouwens")..

je moet beide poorten dan 9609 en 9609 invullen...

maar mocht dat niet lukken en je merkt geen verschil,
kan je ook alle poorten open zetten....

dus een default server kiezen, meestal is dat de

10.0.0.150 of de 10.0.0151, dan laat je router alle
binnenkomende verkeer binnen, want dan zijn al je
poorten open, mocht je de poorten niet weten
of het lukt niet,,

ik wens je veel succes kerel....

ciaozzzzzzzzzzzzzz,,,,

and be,,,,

SickWithIt

Ja ik weet niet of het nodig is, maar het lijkt me niet normaal dat ie meestal maar met 20 kbps download en snachts rond de 40...

Enne sickwithit, kun je dat van die default server iets preciezer uitleggen? Ik snap het niet echt

Oja, ik zie nu trouwens een duidelijk verband. Als ik die poorten invul gaat ie juist langzamer :confused:

Heb je toevallig nog een modem met router aan je sitecom zitten want dan wordt het een stuk lastiger.
Dan kan je proberen om daar ook dezelfde poorten van te openen maar dat werkt niet altijd (bij mij merk ik geen verschil als ik dat doe).
Verder kan je (als het goed is) een verbindingsbrug maken zodat je routerfunctie van je modem uitgeschakeld wordt.

P.s: Als je iets aan het downloaden bent wat niet zo populair is dan kan het wel kloppen dat je die snelheden haalt. Heb je wel een populair bestand met veel seeders en peers dan kunnen de snelheden inderdaad veel hoger liggen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan