Sitecom SSID Problemen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

scar13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Hallo ,

Ik heb problemen met me modem van sitecom. ( Wireless )
Ik had 4 dagen terug , in één keer geen internet meer.
Dus ik ging naar me software application van sitecom zelf. En keek naar de verbinding en het enigste wat ik zag was een verbinding zonder naam en er naast stond 100% . ( me modem staat naast me pc ) dus ik weet zeker dat het die verbinding van sitecom was..
Dus ik drukte erop en toen moest ik zoiets als een "SSID" erin typen , Dus ik schreef sitecom en drukte op connect .. Alleen hij doet niks heel raar , ik heb zoiets nooit gehad.. Ik heb de modem gereset , ik heb de windows erop nieuw gezet.. en ik heb het tigmalen opnieuw geprobeerd.
Ik heb ook al contact opgenomen met mijn provider alleen die weet ook niks

Ik ben echt radeloos alsjeblieft ; kan iemand mij helpen ?

Véras

Laatst bewerkt:
Lijkt mij dat de router het heeft begeven, kom je er ook niet meer in via internet explorer
192.168.X.X ?

Lijkt mij dat de router het heeft begeven, kom je er ook niet meer in via internet explorer
192.168.X.X ?

Nee ik kom er ook niet meer via IE in . Maare er staan hier 4 pc's . .En 3 doen het .. En de mijne doet het niet . Ik heb er niet mee gekloot etc. Hij dee het gewoon in 1 x niet meer en vroeg naar de SSID.

Misschien is je netwerkkaart defect of de drivers corrupt

Gelukt

Hehe het is me eindelijk gelukt op een saaie zonder morgen zat ik er mee te *****n en dingen té proberen.

En wat ik nou moest doen was een nieuwe verbinding maken genaamd : SSID.
En een nieuwe verbinding maken genaamd : Sitecom ( = Router ) .

En toen dee ie het in een keer.

Maarja Toch Bedankt :thumb:

Groetjes,
Véras

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan