Sitecom UPC

Status
Niet open voor verdere reacties.

looijengoed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
Berichten
2
Hallo
Ik heb een Sitecom 300N gekocht maar kan geen verbinding krijgen met het internet.
Wat ik ook probeer het lukt niet, rechtstreeks lukt wel maar via de router niet.
Ik heb Windows XP home.
Kan iemand mij helpen via de site van Sitecom geprobeerd maar de de uitleg die ik kreeg werkte ook niet en UPC (wil of kan) mij niet helpen want de router is niet van hun. Ze zeggen dat het niets met het MAC adress te maken heeft. Ik weet het niet meer dus alle hulp is welkom.
Alvast bedankt
 
Je zou deze eens door kunnen nemen:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=291794

Je hebt alle kabels goed aangesloten? De kabel van de modem naar de WAN poort van de router?

Het klopt dat het mac-adres van de router er niet helemaal meer toe doet.
Die gegevens worden niet meer in het accountsysteem van UPC gezet. Het is wel belangrijk dat het mac-adres uniek is. Dit is met een router eigenlijk gewoon altijd zo.

__
Vraag verplaatst naar:
Netwerk > Routers
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gedaan wat je antwoorde maar geen vebinding met internet.
Moet ik soms bepaalde instllingen veranderen. Rechts onder staat nl wel dat dat er verbinding zou moeten zijn maar als ik internet open hellaas:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan