Sitecom Wi-Fi range extender WLX-2006 v1 001 maakt geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jitskeee

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2013
Berichten
6
Hallo allemaal,
Ik heb een Sitecom Wi-Fi router X5 N600 thuis.
Omdat boven bij ons de wifi niet sterk genoeg was, besloten we een range extender aan te schaffen.
Nu zijn de stappen van de installatie voltooid en zie ik hem bij mij verbindingsmogelijkheden staan.
De naam is precies hetzelfde als van mijn eigen netwerk alleen staat er _EXT achter, zoals het hoort.

Alleen als ik op deze verbinding klik moet ik een wachtwoord invullen, niet zo gek, want ik heb ook een wachtwoord op mijn router.
Maar hierna geeft hij een melding dat hij geen internetverbinding kan maken.
Ik heb daarna het wachtwoord geprobeerd die automatisch bij de router kwam (ik heb deze later veranderend), maar ook hier krijg ik een melding dat er geen internetverbinding kan worden gemaakt.
Ik krijg nooit de melding dat mijn wachtwoord verkeerd is (van beide wachtwoorden niet).

Om handmatig de range extender in te schakelen moet ik eerst verbinding ermee kunnen maken, maar dit wil dus niet lukken.

Doe ik iets heel erg fout?
Er staat dat je 15 sec. de OPS moet indrukken om te resetten, maar dit mag niet baten.
Ook moet ik naar een site kunnen: http://sitecom.extender, maar deze site kan hij niet open. De site van mijn router daar in tegen wel (hier ben ik ook mee verbonden).

Als ik op aanmelden bij internet krijg, krijg ik dit venstertje.
Op mijn router kan ik echter geen knop vinden die hier op lijkt. De enige knoppen die ik heb zijn de OPS en aan en uit knop. Naamloos.jpg

Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Groetjes Jitske
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jitstke probeer hier eerst je gelijk eens te halen. Faq, software, enz enz. Klikje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan