sitecom WIFI Range Extender N600

Status
Niet open voor verdere reacties.

xnaomiix24

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jun 2015
HELPPHELPHELP !!

een aantal jaar geleden hebben wij een sitecom wifi range extender n600 gekocht. werkte altijd goed met onze upc router.
nu zijn wij overgestapt naar telfort en nu werkt het eigenlijk allemaal niet meer.
het probleem luidt: wanneer de computer aanstaat zit ik op de wifi extender en kan ik doen wat ik wil op de computer , wanneer ik naar bed ga en op mijn mobiel zit heb ik vrijwel geen wifi. de wifi lijkt iedere keer weg te vallen. we zijn al terug geweest naar de winkel , hebben een nieuwe sitecom wifi extender n600 gekregen en zelfs van telfort hebben wij al een nieuwe router gehad en nog steeds valt de verbinding weg. ik hoop dat iemand mij kan helpen. desnoods dat ik van mijn wifi versterker screen shots maak en dat ik ook screenshots maak van telfort en dan geholpen kan worden? ik hoor het wel,

alvast bedankt.

er kan trouwen geen internet kabel in de wifi versterker. dit is tevens ook niet mogelijk mochten wij een nieuwe versterker kopen waar wel een kabel in kan aangezien het dan onder de vloer door moet of door een heel dik plafon -_-.

Hoi,
Welkom op Helpmij :)
Video handleiding voor installatie van je wifi extender.
Mogelijk dat je extender niet samenwerkt met het Telfort modem.
Graag meer info over het modem van Telfort

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Sitecom is meuk en wifi extenders geven heel vaak problemen en helpen nauwelijks in mijn ogen. Gebruik nooit wifi extenders maar gebruik gewoon een degelijke router die je instelt als access point. Is het bereik slecht kun je er altijd een boven zetten en een voor beneden. Natuurlijk moet je dan wel een kabel naar boven kunnen trekken.

Succes.

Hoi, het filmpje van sitecom ken k al helemaal uit me hoofd :)! Helaas mag t alleen niet baten aangezien het niet aangeeft hoe de instellingen ingesteld moeten staan.. Zodra k thuis kom zal k de gegevens van de telfort modum erbij pakken. Het enige wat k nu weet is dat het een arcadyan experia box is. Zijn er nog specifieke dingen waar u wat aan heeft ? Zoals bijv prinst scr van de gegevens van de modum en versterker ? Alvast bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan