Sitecom Wireless 11Mbps Network Broadband Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Heeft iemand ervaring met deze router?? Het is een draadloze, echter krijg geen verbinding met de router. De pc die bovenstaat ziet wel mijn netwerknaampje, maar dan?? Als ik in de browser http://192.168.123.254 typ, krijg ik de melding 'pagina niet gevonden' en tja wat nu?? Kom dus niet in het schermpje van de router. Heb ook al via start, uitvoeren en dan cmd (ipconfig /all) geprobeerd en krijg dan ook een andere IPadres te zien en getaway is niet eens ingevuld. Heb ik iets niet goed ingevuld?? Wie helpt mij even verder???

Groetjes,

Romiam

Personal firewall uitzetten.
Zorgen dat je met een kabel bent verbonden, en de enigste bent die inlogt.

JBS zei:
Personal firewall uitzetten.
Zorgen dat je met een kabel bent verbonden, en de enigste bent die inlogt.

Volgens mij heb ik bij de vorige keer ook de firewall niet uit hoeven te zetten, en met de kabel verbonden, dat kan helaas niet omdat de pc bovenstaat en ik de pc niet kan verbinden met de router beneden. Die staat namelijk in verbinding met de pc beneden.

Je kunt om de router te programmeren, toch wel eventjes de router erbij zetten.
Nadat hij geprogrammeerd is kun je hem op zijn definitieve plaats zetten.

JBS zei:
Je kunt om de router te programmeren, toch wel eventjes de router erbij zetten.
Nadat hij geprogrammeerd is kun je hem op zijn definitieve plaats zetten.

Ik kan de router er wel bijzetten en dan?? Heb boven verder geen kabel om de pc met de router te verbinden. Dus dat zal niet gaan denk ik. Volgens mij ligt het probleem meer bij de onderstaande regels. Heb de handleiding nog eens gelezen en ik heb een probleem bij het volgende;
kan bij TCP/IP de geselecteerde regel netwerkkaart niet vinden, dus die zal ik dan wel moeten toevoegen of zo. Maar die knop kan ik ook niet vinden, of bedoelen ze dan installeren?? Ja vraag maar wat hoor. Volgens mij moet je dan bij het schermpje eigenschappen verbinding de tabjes TCP/IP en ook netwerkkaart hebben. En dat heb ik juist niet.

Heb je bij de installatie van je netwerkkaart ook de netwerksleutel van de router goed ingevoerd?
Zonder die sleutel zal die het netwerk wel vinden, maar kan dan niet inloggen op die netwerk. gezien de afwijking in het ipadres.
Als die sleutel juist is, zou ik die ip eerst releasen en dan renewen.

jackall zei:
Heb je bij de installatie van je netwerkkaart ook de netwerksleutel van de router goed ingevoerd?
Zonder die sleutel zal die het netwerk wel vinden, maar kan dan niet inloggen op die netwerk. gezien de afwijking in het ipadres.
Als die sleutel juist is, zou ik die ip eerst releasen en dan renewen.

Sorry ik ben een leek op dat gebied, kun je misschien iets nauwkeuriger uitleggen, snap er zo niets van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan