Sitecom wireless broadband home staion

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans-Peter

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2001
Ik heb een Sitecom wireless router aangeschaft.
DE installatie wil echter niet lukken.
Ik heb een speedtouch adsl ethernetmodem. Dit werkt prima als het rechtstreeks op de netwerkkaart staat aangesloten. Zet ik de router ertussen dan krijg ik geen contact meer. Nergens staat in de handeleiding duidelijk hoe dit moet geschieden. Heeft iemand een idee???????

Heb je wel alles aangesloten zowel aan de computer als aan het modem.

ik heb een utp kabel lopen van de netwerkkaart in mijn pc naar de router op poort 1, vervolgend loopt een utpkabel van de wanpoort op de router naar het modem. In het modem zit de telefoonkbabel

Ik bedoel eigenlijk de wireless configuratie.

Deze bestaat uit verder uit een wireless netwerkkaartje welke ik nog niet geconfigureerd heb. Ik heb 2 pc's via een netwerkkabel lopen en wil 1 pc wil een wireless netwerkkaartje aansluiten.
De verbinding met internet wil al niet tot stand komen als ik de router tussen het modem en de computer plaats.

Maar dan hen je eenvoudig een probleem met het installeren van het netwerk en je wireless router staat daarbuiten.
Controleer de instellingen van het netwerk en wissel ook eens de kabels en kies ook eens andere aansluitingen op de router voor de verschillende computers.

ok, ik heb nu wel al verbinding via de router naar m'n andere pc, maar nog geen i-net verbinding, hoe moet ik die aanmaken??

Gewoon de regels voor een internetverbinding aanmaken volgen, die in XP zitten.

Dan is er iets in de instellingen onjuist en zul je toch nog een keer alles na moeten kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan