Sitecom Wireless Gigabit Gaming Router 300N-XR

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantjuh68

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
beste allemaal .

ik heb een review gelezen van deze router , dat staat in termen die ik allemaal niet ken .
mijn vraag :
is het een goede router , wat is er zo gaming aan ( dat woordje trekt me aan )

wij kijken namelijk naar een nieuw internet van telford . daar kan je een router in bruikleen krijgen deze is dan 70 euro :
http://www.zyxel.com/web/product_fa...yGroupNo=85CB85AF-8C84-4D16-8D4F-9FC9CFE7B6F0

dan vraag ik me af is het slim om deze -> router te kopen : Sitecom Wireless Gigabit Gaming Router 300N-XR
https://www.dynabyte.nl/article.php?xi=24402&tc=cbsearch

ik zie bij een aantal bericten dat je geen links mag posten , zijn deze hierboven ook fout ?

Voor mij is een router gwn een router ...
Michien heeft deze verbeterde verbinden om optmaal te gamen ofzo xD
Ik zie er niet zo veel gaming aan -.-

Greetz Sinic907

Laatst bewerkt:
dus er nis niet zo veel bijzonders aan ? , maar adn me 2de vraag is hij wel beter dan die andere router ?

Eniste hat hij heeft
Is een groote bandbreedte en een geen limiet in downloaden
Dat is de extra aan router

Het enige verschil zal zijn is dat je op een "Gaming" router wat profielen voor games zal hebben zodat de portforwarding voor games makkelijker te maken zijn.

Maar over het merk Sitecom ga ik geen uitspraak doen. Persoonlijk geen goede ervaringen mee, misschien anderen wel

ik bedoelde , is die gaming router beter dan die ander van 70 , en denken jullie dan dat hij zijn geld waar maakt

Dat is onbekend.
Voor mij persoonlijk heeft die "Gaming" router geen toegevoegde waarde aangezien ik redelijk thuis ben in kleine netwerken en routing, Daarnaast heeft Sitecom geen goede naam bij mij. Dus de voordelen ervan lijken mij persoonlijk nihil.

Maar als jij dat allemaal niet hebt is de 80 euro het misschien wel waard, zelf denk ik van niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan