Sitecom wireless PCi card

Status
Niet open voor verdere reacties.

blankevoort

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Beste expert,

Ik heb een probleem met mijn Sitecom wireless PCI card. Mijn card ziet wel dat er een wireless modem in de buurt staat maar kan er verder niets mee. Hoe en waar moet ik de instelling peer-to-peer wijzigen in iets anders? Hoe krijg ik het icoontje voor de verbinding,(trappetje) weer terug in de werkbalk?

En daarna, ik heb adsl analoog van xs4all via een telefoonlijn van KPN. Moet ik dan bij de netwerkinstellingen inbellen? of moet ik een thuisnetwerk aanleggen?

Mijn PC draait met windows XP.

alvast bedankt,
Blankevoort

Als het goed is heb je een cd-rom waarop een stukje software staat voor je card. Als je dat (hebt) geinstalleerd en je dubbelklikt op het bijbehorende icoon start het programma in je taakbalk (trappetje) Als je daar vervolgens op dubbelklikt kom je in de eigenschappen van de card en kan je daar o.a. je voorkeursnetwerk instellen en verbinding maken. Bij de eigenschappen van je netwerk kan je ook kiezen voor "infrastructure" of "ad-hoc" verbinding, oftewel maakt de computer verbinding met een accespoint of met een andere computer met een wireless card. Kies dus voor infrastructure. Schakel alle andere netwerkverbindingen uit behalve de draadloze.

Dankjewel. Ik heb per ongeluk dat trappetje-icoon verborgen, hoe krijg ik het weer tevoorschijn?

met vriendelijke groet,

Met een beetje mazzel lukt dat door via Start/Programma's en dan het desbetreffende programma aanklikken (bij mij het het Realtek nogwat), dan blijft het weer normaal staan, ook als je afsluit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan