mathysjorritsma
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 okt 2010
- Berichten
- 15
Hallo,
Ik zit met een probleem. Ik heb eergisteren een router gekocht, namelijk de
Sitecom Wireless Router 300N. In de handleiding staat (nadat je alles hebt aangesloten) je alleen maar rechtsonder in je scherm op verbinding maken hoeft de drukken. Als ik dat doe, moet ik de 8-tekens lange code invoeren om erin te komen. Dan zegt hij op mijn laptop: "Windows was unable to connect to (netwerknaam)" . De laptop is Engels.
Op mijn Nederlandse desktop moet ik ook de code invoeren, maar als ik op OK druk, gaat het scherm niet weg (en niet verder) maar gaat de code wel uit het balkje.
(ik type de code in het balkje, druk op OK, het enige dat er gebeurt is dat het balkje
weer leeg wordt. Ik kom niet verder.
In beide gevallen draai ik op Windows 7 Home Premium.
De laptop 32bit
De desktop 64bit
Ik zit met een probleem. Ik heb eergisteren een router gekocht, namelijk de
Sitecom Wireless Router 300N. In de handleiding staat (nadat je alles hebt aangesloten) je alleen maar rechtsonder in je scherm op verbinding maken hoeft de drukken. Als ik dat doe, moet ik de 8-tekens lange code invoeren om erin te komen. Dan zegt hij op mijn laptop: "Windows was unable to connect to (netwerknaam)" . De laptop is Engels.
Op mijn Nederlandse desktop moet ik ook de code invoeren, maar als ik op OK druk, gaat het scherm niet weg (en niet verder) maar gaat de code wel uit het balkje.
(ik type de code in het balkje, druk op OK, het enige dat er gebeurt is dat het balkje
weer leeg wordt. Ik kom niet verder.
In beide gevallen draai ik op Windows 7 Home Premium.
De laptop 32bit
De desktop 64bit