Sitecom WL-173 54g turbo problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kareltje77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2010
Ik heb dus een sitecom WL-173 54g turbo.

Mijn pc is via een kabel verbonden aan de router.

Verder heb ik met mijn iphone draadloos verbinding met mijn router. Maar als ik met de laptop van mijn vriendin draadloos een verbinding heb gehad en de laptop uitschakel kan ik met mijn iphone geen verbinding meer krijgen. Als ik dan de stekker van de router er 10 sec. uithaal lukt het weer wel.

Dit probleem heb ik niet alleen met de laptop en de iphone maar met ieder apparaat dat een draadloze verbinding heeft gehad met mijn router. Zodra een apparaat (telefoon of laptop) een draadloze verbinding heeft gehad lukt het niet om met een ander apparaat een verbinding te krijgen.

Ik heb al gekeken naar een firmware update. Maar ik heb al de laatste update.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

mvg Kareltje

Geen garantie of zekerheid dat het helpt, maar als je WL-173 een firmware-versie heeft die lager is dan 1.30, dan zou je firmware 1.30 kunnen installeren. link

Dit moet bedraad gebeuren, dus niet draadloos. Omdat je pc bedraad is aangesloten zou je die update dus vanaf je pc moeten kunnen doen.

Succes,

Tijs.

Hey Tijs,

Ik heb firmware 1.30. Dat heb ik eerst gecheckt. Maar bedankt voor je reactie.

mvg Kareltje

2 dingen nog:
a. Heb je, zodra je de nieuwe firmware had geïnstalleerd (mocht je die zélf hebben geupgrade), de router teruggezet naar fabriekswaarden en daarna de router opnieuw ingericht? Dat is namelijk (wat mij betreft) de aanbevolen manier van werken.
b. Als je 1.30 direct meegeleverd kreeg bij de router (nieuw uit doos), dan denk ik dat je aan jouw kant alles gedaan hebt wat technisch mogelijk is.
Misschien in dat geval een mailtje wagen aan de helpdesk? Hier het formulier dat hoort bij supportaanvragen van de WL-173.

Nog voor de volledigheid (ik weet niet waar jij je 1.30 vandaan had): Hier staan de firmware upgrades zoals Sitecom ze beschikbaar stelt voor de WL-173.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Versie 1.30 stond er al op. Heb daar zelf niks aan gedaan.

En heb de helpdesk al een mail gestuurd. Maar aangezien die proberen binnen 5 dagen te reageren, heb ik het ook op dit forum nagevraagd.

Wederom bedankt voor je reactie en je tijd :)

mvg Kareltje

ik heb hetzelfde probleem;
Heb jij al een oplossing van site-com ontvangen, zoja zou jij deze willen doorsturen?

alvast bedankt
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan