Sitecom WL 173, firmware 1.29 naar 1.30, slechte of geen verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilzone

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Hallo, ik heb dus sins kort een Sitecom WL 173 gekocht omdat we 3 pc's bedraad wouden aansluiten op een netwerk, en een wireles. na een weekje keek ik eens op de site van sitecom en zag ik een nieuwe firmware update, die heb ik gedownload en geinstalleerd, had ik dat maar niet gedaan. slechte verbinding, ene moment verbinding andere moment niet. router gereset naar fabrieksinstellingen enz stekker eruit, van router (en modum van multikabel, deze is tevens wel goed, als ik pc rechtstreeks daarop zet zonder router werkt deze correct en geen verbindingen die wegvallen.)

Wie kan mij vertellen waar ik de 1.29 firmware kan vinden? heb al ff lopen zoeken, maar kan niks vinden, als iemand een algemene firmwaresite weet is deze zeer welkom.

Alvast bedankt allemaal

bedoeld u deze? WL-173 GNU GPL Source code (165MB)

Het is voor windows xp, dus geen mac.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

WL-173 GNU GPL Source code (165MB) is voor linux ofzo om je router te configureren

Wie kan mij helpen aan een windows versie 1.29 firmware?

Alvast bedankt

kilzone,
ik bedoel de derde daar op de link die ik je gaf.
die van 1.68 mb

Volgens mij maakt het niet uit wat voor router je aan de pc knoopt of het nu windows of een mac pc is.
Het clone mac wat erbij staat heeft trouwens niets met een macintosh pc te maken maar met je mac adres van de pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan