Sitecom WL 183 Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

msi1967

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2009
Ik heb sinds gisteren een sitecom WL 183.

heb een aantal firmware updates gedaan V 1.43

alleen nu blijft ik de opmerking krijgen dat er gezocht wordt naar een netwerkadres.
ook als ik via de router rechtstreeks me een kabel op m'n pc zit.

kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen.

Voor alle zekerheid: ik bedoel het modem he, niet de router

ja beide zijn al menigmaal uit geweest.

als ik een draad in de modem stop en die naar m'n pc laat lopen dan doet ie het wel.
maar zodra ik een draad in de router stop dan blijft ie zoeken naar een netwerkadres.

ik heb de update gedaan omdat ik een 2de pc op zolder heb staan en het bereik daar matig was. maar nu doen ze dus beide niets meer

zou dit door de update kunnen komen en zo ja hoe haal ik de update er weer uit.
ik kan niet meer via 192.168.0.1 in de setup komen

Er is een mogelijkheid om de router hardware matig te resetten met een knopje oid. Dat al gedaan?

Welk modem heb je precies en welke internet provider???

Ik had ook een site com volgens mij WL - 161 ofzo

na firmware update KAPOT :S..., Hij vond geen netwerk meer bleef zo'n geel driehoekje met ! er in staan ( wat ik me kan herinneren ) dus iemand er bij gehaald die er verstand van had, en die zei dat ie dood was .. ;)

Dus ik ben terug gegaan na de winkel en kreeg me geldt terug ;).

En tevens me internet ging slome door me Sitecom wl - 161 na paar dagen kon ik via draadloos geen sites meer openen zo slome ging hij. Kreeg de opmerking ligt aan je internetprovider ofzo maar dat was niet zo heb nu linksys en werkt perfect ;).

P.S ga je na de winkel niet zeggen dat je firmware update hebt gedaan. ( garantie kwijt )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan