hallo beste mensen
ik heb een probleem waar ik knettergek van word.
sinds enkele dagen he bik een router van sitecom de wl-351
deze word aangeraden door ziggo,mede omdat ik de snelste ziggo alles in 1 abonn heb.
alleen ik word tureluurs van het feit dat de verbinding om de paar tellen voor 10 a 20 seconden wegvalt en erger nog sommige sites laden helemaal niet.tevens heb ik een bedrade verbinding uiteraard heb ik contact gezocht met ziggo en sitecom,ziggo zegt dat de modem niet goed is en ik deze terug moet brengen en sitecom meld het volgende:
Dank u voor het contact opnemen met de SITECOM Klantenservice.
Mijn naam is Bertwill en ik zal u helpen met uw vraag: SIT-101211-0023.
Kunt u proberen om het draadloze kanaal van uw router te veranderen?
Volg onderstaande stappen om dit te doen:
1. Sluit een kabel aan tussen uw PC en de router.
2. Open een webbrowser en ga naar het adres: http://192.168.0.1
3. Log in met gebruikersnaam: admin en wachtwoord: admin
4. Ga naar 'Draadloze instelling' en kies tabblad 'Basis'.
5. Kies bij 'Kanaal' kanaal '1'*.
6. Klik op 'Toepassen'.
7. Wacht vervolgens een aantal minuten.
8. uw draadloze adapter zou dit automatisch moeten herkennen en de verbinding herstellen.
9. Wanneer u nu de juiste snelheid haalt kunt u het venster sluiten, zoniet herhaald u stap 4t/m 8 tot u een kanaal gevonden heeft welke u de juiste snelheid/stabiliteit brengt.
* elke volgende keer verhoogd u het kanaal met 1.
ik heb inmiddels alle kanalen gehad en telkens denk ik hee die loopt als een trein begint het probleem wederom na ongeveer 3 a 5 minuten van vooraf aan!!
kan iemand mij hiermee helpen? b.v.d
ik heb een probleem waar ik knettergek van word.
sinds enkele dagen he bik een router van sitecom de wl-351
deze word aangeraden door ziggo,mede omdat ik de snelste ziggo alles in 1 abonn heb.
alleen ik word tureluurs van het feit dat de verbinding om de paar tellen voor 10 a 20 seconden wegvalt en erger nog sommige sites laden helemaal niet.tevens heb ik een bedrade verbinding uiteraard heb ik contact gezocht met ziggo en sitecom,ziggo zegt dat de modem niet goed is en ik deze terug moet brengen en sitecom meld het volgende:
Dank u voor het contact opnemen met de SITECOM Klantenservice.
Mijn naam is Bertwill en ik zal u helpen met uw vraag: SIT-101211-0023.
Kunt u proberen om het draadloze kanaal van uw router te veranderen?
Volg onderstaande stappen om dit te doen:
1. Sluit een kabel aan tussen uw PC en de router.
2. Open een webbrowser en ga naar het adres: http://192.168.0.1
3. Log in met gebruikersnaam: admin en wachtwoord: admin
4. Ga naar 'Draadloze instelling' en kies tabblad 'Basis'.
5. Kies bij 'Kanaal' kanaal '1'*.
6. Klik op 'Toepassen'.
7. Wacht vervolgens een aantal minuten.
8. uw draadloze adapter zou dit automatisch moeten herkennen en de verbinding herstellen.
9. Wanneer u nu de juiste snelheid haalt kunt u het venster sluiten, zoniet herhaald u stap 4t/m 8 tot u een kanaal gevonden heeft welke u de juiste snelheid/stabiliteit brengt.
* elke volgende keer verhoogd u het kanaal met 1.
ik heb inmiddels alle kanalen gehad en telkens denk ik hee die loopt als een trein begint het probleem wederom na ongeveer 3 a 5 minuten van vooraf aan!!
kan iemand mij hiermee helpen? b.v.d