sitecom WL 535 V1 003 updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

swatteam

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
ik kan de niewste update voor mijn router niet vinden ?
weet iemand waar ik die kan vinden?
heb namelijk probleem met mijn router en de supoter zegt dat ik eerst mijn router moet updaten en het dan weer probeeren maar ik kan de update niet vinden.
:(

waarom kom jij daar wel en bij mij zij hij kan de router niet vinden

maar bedankt:D

vals ik de hele tijd probeeren de hele naam in te typen en het niet kunnen vinden.

en jij tiept een veel korter voort in en jij kan het vinden:)

maar hier staan aleen de oude versies en op de suport staat dat : ver 1.71
er al moet zijn en ik kan daar aleen maar ver 1.61 downloaden

dat is zels lager dan ik al heb ik heb namelijk ver 1.67:o

Die 1.71 firmware is inderdaad nergens te vinden op de website, ook al wordt er wél over geschreven wat er verbeterd is e.d.

Ik zou nog maar eens gaan bellen met support (wie dat dan ook maar geweest is), en je dan laten gidsen die nieuwe firmware. Alternatief kun je via e-mail een 'klacht' indienen hierover op deze pagina, door te klikken bij "Heeft u algemene vragen of opmerkingen?" en/of via de link daaronder via een webformulier contact te zoeken met de helpdesk van Sitecom.

Overigens sta je met je probleem bepaald niet in je eentje, heb ik gemerkt. Hopelijk helpt een upgrade van de firmware om je probleem te verhelpen.

Tijs.

Ik heb ook een WL-535 en die heb ik ge-update naar 1.67, toen werd het ineens een WL-160... :eek:

Wel de goede firmware hoor, maar als je dan op WL-160 zoekt staat er wel firmware level 1.71 bij.

:thumb:

bedankt het werkt en mijn router doet het een stuk beter bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan