Sitecom wl 575 doet irritant met 2 xbox 360 op netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthijsje

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
Hallo,

Wij hebben thuis een Sitecom Wl575 router, zo'n 300N ding.
Alleen toen ik een xbox had was alles goed. Altijd een open Nat type.

Sinds mijn broertje er een heeft krijg ik hem niet meer op open.
Nu is het Moderate en als mijn broertje online speelt op zijn eigen xbox heb ik Strict.

Ik begin er nu gek van te worden want, heb het hele inter erover afgezocht maar kan niks vinden. De port forwarding poorten die bij mensen met 1 xbox in huis wel werken. hebben bij mij allemaal geen zin.

Ik hoop dat iemand weet wat ik kan doen, en als iemand het weet of die dan ook gelijk kan vertellen hoe ik de rest moet instellen zodat ik niks over het hoofd zie.

Matthijs

Hallo,

Ik heb zelf een Sitecom WL6000 en kan hiermee zonder een of andere poort te forwarden met meer dan 2 Xboxen online spelen.

Pas wel op wanneer 1 poort is geforward gaat al het verkeer wat op die poort naar het desbetreffende IP. dus zal de ander niets meer krijgen. Mijn advies is daarom om het hele XboxLive poorten arsenaal te verwijderen en het gewoon blanco houden.

U kunt natuurlijk altijd UPNP aanzetten wat automatisch het port forwarden voor zich neemt. en kijken of dit wel werkt. daarbij moet ik wel even zeggen dat dit een heel onveilig protecol is omdat elk programma zo in eens maar poorten open kan zetten zonder uw weten. dus ook trojans en andere versies van malware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan