Sitecom WLA-5000

Status
Niet open voor verdere reacties.

OwenWestervoort

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2012
Hoi allemaal,

Ik heb altijd Sitecom gebruikt om mijn computer Windows 7 met de router beneden te verbinden. Echter, na 2 jaar gebruik duurde het steeds langer voordat ie verbinding maakte met internet. Toen besloot ik een nieuwe wireless usb adapter te kopen, namelijk de Sitecom WLA-5000. Echter, nu ik deze installeer doet ie het niet. Hij geeft steeds aan: 'stuurprogramma niet gevonden' of 'windows kan stuurprogramma niet inladen (code 31)'. Maar als ik druk op 'stuurprogramma bijwerken' staat er gek genoeg dat windows al het best beschikbare stuurprogramma heeft geïnstalleerd. Sitecom helpdeks zei mij dat ik de driverset Ralink RT3572 moest downloaden en installeren. Maar zelfs daarna doet ie het nog niet! Geprobeerd op XP computer beneden en daar pakte hij hem wel. Wie kan me helpen?

Alvast bedankt!

Owen

Ik had juist deze gebruikt

USB(RT2870/RT2770/RT307X/RT2070
RT357X/RT3370/RT8070/RT537X)

en niet die jij stuurde. Ik weet niet precies wat het verschil is.

In principe zou dat beide moeten werken, maar wordt de driver wel expliciet herkend? Wat gebeurt er als je de usb na rebooten opnieuw in de pc steekt? begint die dan over installing new hardware of gaat hie meteen in de fout?

Als ik de pc opnieuw opstart begint ie met 'hardware bijwerken'. Alleen dan geeft ie vervolgens een kruis en zegt ie dat hij het stuurprogramma niet kan installeren.

Vreemd. Probeer eens de driver weg te gooien en vink dan aan : driver ook deleten. en dan een reboot. Vervolgens stuurprogramma bijwerken en handmatig de ralink files selecteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan